LCD או פלזמה עזרה בתלית מסך

  • פותח הנושא פותח הנושא אגרי
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אגרי

חבר אתר
הודעות
30
מעורבות
0
נקודות
6
שלום לחברי הפורום. זקוק לעצה באיזה גובה מהרצפה מסך הטלויזיה אמור להיות? האם יש חוקים כמו ברמקולים? בריהוט של סונדרס מרכז המסך בין 86-95 ס"מ מהרצפה המסך שלי "55 זה לא נמוך מידי? ברכת שנה טובה חיים
 

נערך לאחרונה ב:
בדרך כלל, הגובהה שצריך להיות זה שבגובהה העיניים שליש מהמסך יהיה מעל גובהה העיניים ושני שליש מתחת
 
לא הפוך?
שליש למטה ושני שליש למעלה?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור