א אגרי חבר אתר הודעות 30 מעורבות 0 נקודות 6 25/9/11 #1 שלום לחברי הפורום. זקוק לעצה באיזה גובה מהרצפה מסך הטלויזיה אמור להיות? האם יש חוקים כמו ברמקולים? בריהוט של סונדרס מרכז המסך בין 86-95 ס"מ מהרצפה המסך שלי "55 זה לא נמוך מידי? ברכת שנה טובה חיים נערך לאחרונה ב: 25/9/11
שלום לחברי הפורום. זקוק לעצה באיזה גובה מהרצפה מסך הטלויזיה אמור להיות? האם יש חוקים כמו ברמקולים? בריהוט של סונדרס מרכז המסך בין 86-95 ס"מ מהרצפה המסך שלי "55 זה לא נמוך מידי? ברכת שנה טובה חיים
פ פאדי חבר משקיען הודעות 643 מעורבות 1 נקודות 16 25/9/11 #2 בדרך כלל, הגובהה שצריך להיות זה שבגובהה העיניים שליש מהמסך יהיה מעל גובהה העיניים ושני שליש מתחת