LCD עזרה בקניית lcd

  • פותח הנושא פותח הנושא Sarahl
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Sarahl

חבר מתחיל
הודעות
4
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,לטלויזיה שלי נותרו ימים ספורים כך שאני צריכה לקנות חדשה.
חשבתי על LCD סמסונג איי-650 ,סוני 4000 או פיליפס 7603 בגודל
של 40-42 אינ' ראיתי את שלושתם בשידור רגיל בסמסונג ראיתי הכי טוב
אח"כ בפיליפס ולבסוף בסוני.
אנחנו צופים בד"כ בהוט ובסופ"שים בסרטים מהמחשב ,מרחק צפייה 4 מ'
סכום לקנייה ~6500 ש"ח (פסח - מבצעים) .
כמה חשוב שיהיו יציאות או כניסות של סקארט ו100 HZ
אבקש את עצתכם:מבולבל:
תודה,
 

קראת את הסקירה שלנו על A650 ?
 
קראתי את הסקירה ולכן החלטתי ללכת על סמסונג led un40b6000.
סתם,מרוב שקראתי ולמדתי כאן דברים נראה לי שפשוט אני אלך
על טלויזיה lg שיש לה נתונים מעולים רואים בה טוב ולא כלכך יקרה
וזה מספיק בשביל מה שאני צריכה.
פורום מעולה,נהנת לקרא בו בלי שום קשר.
חג שמח
sarahl
 
אל תעשי את הטעות הזו..בסוף תתאכזבי. נתונים זה לא הכל.
הייתה לי התלבטות דומה.
הסוני דגם סבבה אבל תעיפי אותו מהמשוואה,הוא לא קרוב לשניים האחרים.
ההתלבטות היא בין הסמסונג לפיליפס.
אני בחרתי בסמסונג,מגיעה היום ומתקינים אותה ביום ראשון אצלי.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור