שלום,לטלויזיה שלי נותרו ימים ספורים כך שאני צריכה לקנות חדשה.
חשבתי על LCD סמסונג איי-650 ,סוני 4000 או פיליפס 7603 בגודל
של 40-42 אינ' ראיתי את שלושתם בשידור רגיל בסמסונג ראיתי הכי טוב
אח"כ בפיליפס ולבסוף בסוני.
אנחנו צופים בד"כ בהוט ובסופ"שים בסרטים מהמחשב ,מרחק צפייה 4 מ'
סכום לקנייה ~6500 ש"ח (פסח - מבצעים) .
כמה חשוב שיהיו יציאות או כניסות של סקארט ו100 HZ
אבקש את עצתכם
תודה,
חשבתי על LCD סמסונג איי-650 ,סוני 4000 או פיליפס 7603 בגודל
של 40-42 אינ' ראיתי את שלושתם בשידור רגיל בסמסונג ראיתי הכי טוב
אח"כ בפיליפס ולבסוף בסוני.
אנחנו צופים בד"כ בהוט ובסופ"שים בסרטים מהמחשב ,מרחק צפייה 4 מ'
סכום לקנייה ~6500 ש"ח (פסח - מבצעים) .
כמה חשוב שיהיו יציאות או כניסות של סקארט ו100 HZ
אבקש את עצתכם

תודה,