L lcdbuyer חבר מתחיל הודעות 2 מעורבות 0 נקודות 0 21/12/08 #1 אני מעוניין לקנות טלוויזית LCD בגודל 32". תקציב עד 3000 ש"ח. חשבתי על LG60UR אבל לא ברור לי שזו ההחלטה הכי טובה. אני מתכוון לצפות בעיקר בכבלים וב-DVD. המלצות יתקבלו בברכה.
אני מעוניין לקנות טלוויזית LCD בגודל 32". תקציב עד 3000 ש"ח. חשבתי על LG60UR אבל לא ברור לי שזו ההחלטה הכי טובה. אני מתכוון לצפות בעיקר בכבלים וב-DVD. המלצות יתקבלו בברכה.
oferT חבר משקיען הודעות 5,204 מעורבות 46 נקודות 48 21/12/08 #2 LG בחירה מצוינת. ראיתי כמה מסכים שלהם מהדור האחרון והם נותנים תמורה/תמונה מעולה גם בשידורי יס הוט.
O oren6666 חבר משקיען הודעות 597 מעורבות 0 נקודות 0 21/12/08 #3 מסכים עם עופר. ראיתי את הדגם שהזכרת ורואים לא רע בכלל. רק תבדוק שהעיצוב מוצא חן בעינך..
L lcdbuyer חבר מתחיל הודעות 2 מעורבות 0 נקודות 0 21/12/08 #4 תודה רבה. לאור ההסכמה אוותר על שלב ההתלבטות ופשוט אקנה את ה- LG.
M mei00 אוהב את התחום הודעות 52 מעורבות 0 נקודות 0 21/12/08 #5 לי יש אותו רואים יפה מאוד, רק חשוב שתבדוק את העיצוב.