עזרה בקניית 32" LCD

  • פותח הנושא פותח הנושא lcdbuyer
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

lcdbuyer

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
אני מעוניין לקנות טלוויזית LCD בגודל 32". תקציב עד 3000 ש"ח. חשבתי על LG60UR אבל לא ברור לי שזו ההחלטה הכי טובה. אני מתכוון לצפות בעיקר בכבלים וב-DVD. המלצות יתקבלו בברכה.
 

LG בחירה מצוינת.

ראיתי כמה מסכים שלהם מהדור האחרון והם נותנים תמורה/תמונה מעולה
גם בשידורי יס הוט.
 
מסכים עם עופר. ראיתי את הדגם שהזכרת ורואים לא רע בכלל. רק תבדוק שהעיצוב מוצא חן בעינך..
 
תודה רבה. לאור ההסכמה אוותר על שלב ההתלבטות ופשוט אקנה את ה- LG.
 

לי יש אותו רואים יפה מאוד, רק חשוב שתבדוק את העיצוב.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור