עזרה בקבלת החלטה אותו מחיר LGB7 לעומת TOSHIBA X3000

  • פותח הנושא פותח הנושא sabargil
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

sabargil

חבר אתר
הודעות
5
מעורבות
0
נקודות
0
אני צריך עזרה לגבי ההחלטה איזה מסך עדיף לקנות
באותו מחיר LGB7 לעומת TOSHIBA X3000
נאמר לי שהTOSHIBA מיצר באנגליה.
 

שיהיה מיוצר גם ע"י מלכת אנגליה בעצמה, כל עוד שבטושיבה לא יראו טוב כמו ה LG לא הייתי
נוגע בה בכלל.
לא שאני רומז שזה כך, אבל הכוונה היא שיש צורך לראות את המוצרים המדוברים בפעולה,
ולקבל החלטה לפי איכות השידור שלהם.
 
אבל לLG יש הרבה בעיות של זליגת אור

בהרבה מהמסכים וגם פה באתר ציינו את הבעיה של זליגת האור מהLG כך שאני לא מבין מה שאתה אומר
 
מה שגל אומר זה שאתה צריך לראות את שני המסכים בתצוגה ובשידורי טלוויזיה ולקחת מה שנראה בפועל טוב יותר.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור