B batsita חבר מתחיל הודעות 4 מעורבות 0 נקודות 0 10/3/08 #1 קניתי את המסך היום אבל קיבלתי אותו בלי כבל מתח מאיפו אני יכול לקנות . חברתי בחדר את ה DELL 2407 וחברתי את הממיר (YES) ואין סאונד מה הבעיה ?? תודה לעוזרים ויום טוב
קניתי את המסך היום אבל קיבלתי אותו בלי כבל מתח מאיפו אני יכול לקנות . חברתי בחדר את ה DELL 2407 וחברתי את הממיר (YES) ואין סאונד מה הבעיה ?? תודה לעוזרים ויום טוב
E elias חבר מתחיל הודעות 4 מעורבות 0 נקודות 0 10/3/08 #2 ממה אתה רוצה לקבל סאונד? מהפאנל?? במסך אין רמקולים מובנים! תצתרך לחבר הגברה לממיר!
B batsita חבר מתחיל הודעות 4 מעורבות 0 נקודות 0 11/3/08 #3 איך אני מחבר ?? סלח לי כי אני לא מבין בזה :}
B batsita חבר מתחיל הודעות 4 מעורבות 0 נקודות 0 12/3/08 #4 סליחה על הדאבל אני אני חייב עזרה איך אני מחבר רמקולים לממיר בשביל לשמוע שאני רואה טלויזיה??
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 13/3/08 #5 אתה מדבר על רמקולים חיצונים?
B batsita חבר מתחיל הודעות 4 מעורבות 0 נקודות 0 13/3/08 #6 כן. יש לי רמקולים של logitech x210 וגם רמקולים אם חיבור USB האם אני יכול לחבר אחד מהשנים בכדי לשמוע ?? והאם לא יקרה שום דבר למסך?
כן. יש לי רמקולים של logitech x210 וגם רמקולים אם חיבור USB האם אני יכול לחבר אחד מהשנים בכדי לשמוע ?? והאם לא יקרה שום דבר למסך?
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 15/3/08 #7 את הרמקולים אתה מחבר למחשב במקביל למסך.