עזרה בנוגע ל - DELL 2407WFP

  • פותח הנושא פותח הנושא batsita
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

batsita

חבר מתחיל
הודעות
4
מעורבות
0
נקודות
0
קניתי את המסך היום אבל קיבלתי אותו בלי כבל מתח מאיפו אני יכול לקנות .

חברתי בחדר את ה DELL 2407 וחברתי את הממיר (YES) ואין סאונד מה הבעיה ??

תודה לעוזרים ויום טוב
 

ממה אתה רוצה לקבל סאונד? מהפאנל??
במסך אין רמקולים מובנים!
תצתרך לחבר הגברה לממיר!
 
איך אני מחבר ??
סלח לי כי אני לא מבין בזה :}
 
סליחה על הדאבל אני אני חייב עזרה איך אני מחבר רמקולים לממיר בשביל לשמוע שאני רואה טלויזיה??
 

אתה מדבר על רמקולים חיצונים?
 
כן.
יש לי רמקולים של logitech x210 וגם רמקולים אם חיבור USB האם אני יכול לחבר אחד מהשנים בכדי לשמוע ??
והאם לא יקרה שום דבר למסך?
 
את הרמקולים אתה מחבר למחשב במקביל למסך.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור