עזרה בכתוביות דרך usb בפיליפס 4606

  • פותח הנושא פותח הנושא rom
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

rom

אוהב את התחום
הודעות
83
מעורבות
0
נקודות
0
שלום. כשאני מחבר את הדיסק און קי לטלויזיה והכתוביות כבר מוטמעות בסרט כלומר תרגום עברי מובנה אז אין בעיה. אבל אם אני מדביק כתוביות לסרט אז אני לא מצליח לראות אותם.. מה לעשות?
תודה וחג שמח.
 

הטלויזיות של פיליפס אינן תומכות בכתוביות עבריות בכלל,אולי זה יהיה בעתיד
בעזרת עידכון קושחה.
נכון לעכשיו,התמיכה היא רק בכתוביות מובנות בסרט.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור