R rom אוהב את התחום הודעות 83 מעורבות 0 נקודות 0 30/9/11 #1 שלום. כשאני מחבר את הדיסק און קי לטלויזיה והכתוביות כבר מוטמעות בסרט כלומר תרגום עברי מובנה אז אין בעיה. אבל אם אני מדביק כתוביות לסרט אז אני לא מצליח לראות אותם.. מה לעשות? תודה וחג שמח.
שלום. כשאני מחבר את הדיסק און קי לטלויזיה והכתוביות כבר מוטמעות בסרט כלומר תרגום עברי מובנה אז אין בעיה. אבל אם אני מדביק כתוביות לסרט אז אני לא מצליח לראות אותם.. מה לעשות? תודה וחג שמח.
J jjwz אוהב את התחום הודעות 145 מעורבות 0 נקודות 0 30/9/11 #2 הטלויזיות של פיליפס אינן תומכות בכתוביות עבריות בכלל,אולי זה יהיה בעתיד בעזרת עידכון קושחה. נכון לעכשיו,התמיכה היא רק בכתוביות מובנות בסרט.
הטלויזיות של פיליפס אינן תומכות בכתוביות עבריות בכלל,אולי זה יהיה בעתיד בעזרת עידכון קושחה. נכון לעכשיו,התמיכה היא רק בכתוביות מובנות בסרט.