עזרה בבחירת LCD 47

  • פותח הנושא פותח הנושא hararim
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

hararim

חבר אתר
הודעות
15
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם וחג שמח.
אני מעוניין לרכוש מסך LCD בגודל 46 או 47 אינטש.
הצליחו לשגע אותי בחנויות , כל אחד אומר משהו אחר לגמרי.
ראיתי את המסכים של LG שחלק אמרו שהם טובים וחלק אמרו שלא וחשבתי ללכת על אחד מהם אבל גם שם הצליחו לשגע אותי עם הדגמים (55 , 53 , 60...) , כל אחד אומר שדגם אחר חדש יותר.
התקציב הוא 7000- 9000 ש"ח.
אשמח מאוד לקבל המלצה אני מעוניין ללכת לקנות ביום שישי בבוקר.
 

כתבנו ביקורת על LCD LG 47LG70YR
הדגם המתחרה שלה הוא 46" מסדרת A650 של סמסונג, כתבנו בעבר ביקורת על האח הגדול יותר Samsung LA52A650
 
ואיך המסכים של LG?
האם הם מומלצים?
ואם כן אז איזה מהדגמים עדיף?
כמו כן רציתי לדעת אם יש יתרון ל-PHILIPS 5603?
 
נערך לאחרונה ב:
אם קראת את הביקורת שבצענו על ה- LG, אני מאין שזה יענה על השאלה שלך.
לא יצא לי להשוות לדגם 5603 של פיליפס.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור