עזרה בבחירת "LCD 37

  • פותח הנושא פותח הנושא KOL
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

KOL

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
רציתי לדעת האם יש הבדלים בין הLG 37LH20 ל37LH22..
או אם עדיף לי בכלל לבחור בסמסונג LA37A450..
הרגלי צפייה שלי הם כ50% תכני HD ו50% SD.. לצפות בעיקר מהממיר של יס..
וצפייה בספורט סרטים וסדרות...
תודה..:D
 

תבדוק את פנסוניק LX80
סוני S5500.
לדעתי אלו דגמים יותר טובים.
 
ותקציב?
 

תודה על העזרה..
המרחק שלי למסך כ2.5.. והתקציב שלי עומד על 4000+-
 
המרחק שלך גבולי לתכני HD היה עדיף 37,
לתכני SD אתה צריך 32.
ממליץ לך ללכת ולראות את הגדלים בחנויות
לעמוד במרחק 2.5 מטר ולראות איזה גודל
מתאים.
לדעתי אם המרחק פחות מ.-2.5 אני הייתי הולך על 32
תמדוד במדוייק את מרחק הצפייה .
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור