רציתי לדעת האם יש הבדלים בין הLG 37LH20 ל37LH22..
או אם עדיף לי בכלל לבחור בסמסונג LA37A450..
הרגלי צפייה שלי הם כ50% תכני HD ו50% SD.. לצפות בעיקר מהממיר של יס..
וצפייה בספורט סרטים וסדרות...
תודה..
המרחק שלך גבולי לתכני HD היה עדיף 37,
לתכני SD אתה צריך 32.
ממליץ לך ללכת ולראות את הגדלים בחנויות
לעמוד במרחק 2.5 מטר ולראות איזה גודל
מתאים.
לדעתי אם המרחק פחות מ.-2.5 אני הייתי הולך על 32
תמדוד במדוייק את מרחק הצפייה .