עזרה בבחירת מסך 42 FHD למחשב בלבד

  • פותח הנושא פותח הנושא sharonmale
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

sharonmale

אוהב את התחום
הודעות
122
מעורבות
0
נקודות
16
ליאור השתכנעתי ...
לאחר המון התייעצויות החלטתי שאני אלך על FHD,אין ספק שאני "ההססן"
(למי שלא הבין, הנה הקישור http://www.dtown.co.il/articles/673.html)

אז שוב אני אזכיר,אני צופה רק בתכני HD ועכשיו עם ההזמנה לכרטיס הGT9800 גם יהיו משחקים רוויים ברזולוציה .

התקציב נע בין 4800 ל 5200 פחות או יותר.
אני לא צריך רמקולים איכותים כי יש לי קולנוע ביתי,
ואני לא צריך שום כניסת USB או בלוטות' כי המסך יהיה מחובר ל HTPC .
אני רק צריך שיהיה נייטיב רייט ושלא יהיו מריחות במשחקים.

מה אתם אומרים על הLG ?ראיתי שיש להם חיישן וממש לא בא לי להתעסק עם הגדרות.
(וגם יש לי חבר שקשור איכשהו ליבואן זה יכול לצאת לי אולי קצת יותר זול או לפחות יותר בטוח).
 

אתם יכולים לפחות לומר לי,אם אפשר בLG לבטל את הקטע של הסריקה לטובת המחשב
נניח ב 42LG53FR
ו ב- 42LG55FR
ליאור?
מישהו?
 
תבדוק במפרט של שני המסכים האם ישנו מצב שנקרא JUST SCAN (זה בתפריט מצבי מתיחת תמונה).
 
יש ויש!!!
טוב,אז אני אפסיק לשגע אתכם בזמן הקרוב,במיוחד אותך ליאור...
אני החלטתי ללכת על ה 42LG53FR עכשיו אני רק מחפש דיל טוב,הסוף להססנות!!!
מבטיח שאחזור עם תגובות!!!
 

ליאור,

אתמול רגע לפני רכישה שאלתי אם יש NR דרך HDMI לחיבור במחשב ולא ידעו לענות לי על שאלה זו.

כתבת בכתבה כאן על הסקארלט http://www.dtown.co.il/articles/388.html שיש תמיכה ב NR דרך HDMI

איך אני יכול לדעת לפי המפרט אם גם במסך 42LG53FR יש את זה ?

בעצם באיזו הגדרה משתמשים במפרט ?

הנה המפרט

http://www.hye.co.il/catalog/product_details.aspx?catid=2&subcatid=143&prodid=520&keySearch=
 
המצב הזה מכונה JUST SCAN ב- LG
מצויין במפרט: "אפשרויות צפיה" 16:9/Just Scan/Auto/4:3/14:9/Zoom1/Zoom2/Original
 
אני הבנתי את זה כבר מההסבר הראשון שלך,
מה שלא הבנתי, זה שיש לפעמים NR (במקרה הזה "JUST SCAN" ) רק דרך RGB אבל לא דרך HDMI ולפעמים יש בשניהם.

השאלה היא: אם כתוב "JUST SCAN" במפרט של טלוויזיות של LG ,זה אומר שהפונקציה הזאת פועלת
דרך כל החיבורים תמיד ?כולל HDMI בכל המקרים?

ואם כן,אז אפשר לשלב JUST SCAN עם חיישן INTELLIGENT SENSOR ?

כך בעצם יהיה אפשר לשלב תמונה חלקה ללא סריקה(בחיבור HDMI) מהמחשב עם כיוונון אוטומטי למצב האור בחדר?
 

נערך לאחרונה ב:
המפרט מתייחס לכניסת HDMI, רק דרכה עובד JUST SCAN, לא יודע לגבי חיבור PC RGB.
לדעתי, לא אמורה להיות בעיה בשילוב עם החיישן ששולט על פונקציות אחרות ולא על רזולוציה, אם זכור לי נכון, עבדתי כך גם בבדיקה של טלויזיות קודמות, בסקירה הבאה אבדוק שוב.
 
OK, עכשיו הבנתי .
תודה רבה רבה, על היחס והסבלנות!!!!
 
בשמחה.
 

אל תבנה על משחקי FULL HD עם 9800GT :)
 
מה ?!!
למה לא לבנות ?!!
מה אתה אומר שאני לא אצליח לעלות לרזולוציות יותר מ 1366X768 מניסיון?

ולמה אתה עושה כזה פרצוף שמח ( :) ) אחרי דברים כאלו מבאסים?..אתה לא יודע מה עשית לי עכשיו...
 
מה ?!!
למה לא לבנות ?!!
מה אתה אומר שאני לא אצליח לעלות לרזולוציות יותר מ 1366X768 מניסיון?

ולמה אתה עושה כזה פרצוף שמח ( :) ) אחרי דברים כאלו מבאסים?..אתה לא יודע מה עשית לי עכשיו...

לא מנסיון ולא מכלום..
פשוט מידע.. 9800 כרטיס טוב.. בשביל להריץ משחקים חדשים על FULL HD
במסך 42 אינצ' צריך כרטיס ממש ממש טוב..

שלא תבין לא נכון .. אתה תוכל להריץ משחקים בכיף ובגרפיקה יפה.. אבל לא FULL HD..

אגב כמה זיכרון יש לך ב9800?
 

1024MB DDR3

אני מקווה מאוד שאצליח...
 
טוב הזיכרון יספיק.. יש משחקים שתצליח להריץ על FULL HD..
רובם והחדשים סביר להניח שלא..

בכל אופן למה 42 אינצ' למחשב?!
 
מה זה למה?!
יותר גדול יותר כיף!!!!
יש אנשים אגב שמשחקים WII על מקרנים.
אתה יודע איזה כיף זה לשחק גולף על 100 אינץ'...מטורף!!
 

מה זה למה?!
יותר גדול יותר כיף!!!!
יש אנשים אגב שמשחקים WII על מקרנים.
אתה יודע איזה כיף זה לשחק גולף על 100 אינץ'...מטורף!!
בקרוב אצלי בבית :)
וברור שכמה שיותר גדול יותר כיף.. אבל מחשבים של היום לא מיועדים
למסכים כאלה, מה גם שתצטרך לשבת 2 מטר מהמסך אם אתה רוצה לראות משהו
עוד שנה.. (יענו זה ממש לא בריא לעיניים לשבת ממש קרוב.. ויותר מזה לא כיף ועושה
סחרחורות)

לא הייתי קונה במקומך 42.. אבל בחירה שלך :}
 
אחרי שאני אשחק אני אגיד לך איך היה,ואם זה השתלם או לא ...
 
אין קשר בין גודל המסך לכרטיס המסך. התרגום של הפלט ל"42 נעשה ע"י המסך ולא קשור לכרטיס. הרזולוציה היא מה שמשנה. מה שכן קורה ככל שהמסך יותר גדול הוא DELAY ולא צריך להיות גאון כדי להבין למה.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור