LCD עזרה בבחירת טילויזיה

  • פותח הנושא פותח הנושא manor18
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

manor18

חבר אתר
הודעות
14
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,
אני מעוניין לקנות טלויזיה לסלון בגודל של 55 אינץ' עם 3D וכמובן שחווית צפייה חלקה ורציפה למשל באחד הדגמים שהצגתי יש 600CMR ואחד גם 800CMR שזה ממש מהיר ואני דיי מתלבט על מה לקחת.
התקציב הוא עד 13500 שקל ויש לי כמה טלויזיות שהם נראה לי בקטגוריה אבל אשמח לקבל את דעתכם בכול זאת:
SAMSUNG 55D7000
SAMSUNG 55D8000 כמובן שזה עולה יותר כסף מ13500
LG LM620
lg LM670y
וזהו בסך הכול הייתי שמח לקבל את דעתכם בנושא.
תודה מנור.
 

נערך לאחרונה ב:
רגע אתה חושב שהפלזמה הזאת יותר טובה מכול הדגמים שהבאתי?
 
רגע אתה חושב שהפלזמה הזאת יותר טובה מכול הדגמים שהבאתי?

היינו לפני 3 שבועות מטעם האתר ביום עיון בפנסוניק
טלוויזיה 65" ממרחק מטר 1 ראינו מושלם לאור מנוע 2500MHZ

אישית הטלוויזיה מדהימה
דבר אחד יש לך לבדוק איכות שידור 3D מול סמסונג
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4238493,00.html

אני אישית שונא פלזמות , ופשוט התאהבתי בפלזמה הזאת .

http://www.avforums.com/reviews/Pan...-50-Inch-Full-HD-3D-Plasma-TV_287/Review.html

http://cnettv.cnet.com/panasonic-gt50-plasma-boasts-improved-picture-design/9742-1_53-50118040.html
 

ומה אתה אומר על הLg LM670y ? הוא יותר טוב מהסמסונג או לא?
דרך אגב הפנסוניק הזאת זה 50 אינץ מה שהבאת לי
 
דיברתי על הטלויזיה הזאת
http://www.lcdeal.co.il/index.php?dir=site&page=catalog&op=item&cs=3121
א
ומרים שהיא בין הטלויזיות הכי מצליחות שלהם
 

מה זה אומרים ?
אתה ראית ?
למה אתה לא הולך לראות בפועל ?
למה הם בין המצליחות ?
 
שלום.
אני קצת בזמן האחרון שוב התרחקתי מתחוםם הטלוזיות ואני לא ממש מעודכן אבל אני לא חושב שמסך מסדרת בניהים כמו LG LM680 יכול להתמודד מול מסך כמו D8000 שהוא מסך פאמונלי בעל איכות מדהימה ובהירות וחדות אחד הגבות שראיתי..
ואני מכיר תמסך מקרוב ובחנתי אותו הרבה זמן וגם המלצתי להמון אנשים בפרומים השונים וכולם מרוצים אבל היות ולא ראיתי אף פ]עם את LG LM680 יכול שאני טועה והיא יותר טובה לכן כמ ו שאמר RRRR1 היתי ממליץ לצפות בשתי הטלוזיות ולהחליט בנוגע לפאנסוניק אני סולד ממסכי פלזמה ואוהב מסכי LED ואין לי נסיון עם פלזמות בכל לכן אין בפי המלצה רולוונטית ומחכימה או בעלת ידע מקוצעי לכן כמו שנאר סתיגה לחוכמה שתיקה אני לא רוצה לפלוט שטיות שיטעו אותך לכן מאיני ביע עמדה ומציע לך לראות תמסים ולהחליט
 
הבעיה שלראות את שלושת המסכים האלה ביחד באותה חנות לא כזאת גבוהה
 

הבעיה שלראות את שלושת המסכים האלה ביחד באותה חנות לא כזאת גבוהה

זאת הטלויזיה שלך , לך לכמה חנויות
אם אתה מצפה שאדם בשם GFDTTRTRTJ שאין לך מושג מיהו יפתור לך את הסוגיה
אתה בבעיה (lol)
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור