המשפט ההוא לא מסביר כלום.המשפט הזה מסביר הכל:
אתה אפילו לא מבין את ההבדל בין אנלוג לדיגיטל,
התשובה הקודמת שלי תהיה רלוונטית כאשר תבין.
למיטב הבנתי הכוונה של מיכאל הייתה ש- 24/96 מניב תחום-תדר וטווח דינאמי גדולים יותר מאלה של הפטיפון. וזה נכון.
אני אישית לא טרחתי. אתה עשית? קיבלת תוצאות הפוכות?
למיטב הבנתי הכוונה של מיכאל הייתה ש- 24/96 מניב תחום-תדר וטווח דינאמי גדולים יותר מאלה של הפטיפון. וזה נכון.
הבנתי.
אני רק רוצה להבין.
אתה טוען שאם תקליט את הפטיפון שלי ותשמיע דרך המחשב אני לא אוכל להבחין בניהם?
וואלא ?אז לא בדקת עם מערכת שלך.
כל DAC מקצועי נשמע כמו שתארת (חוץ מ-Weiss), אני אפילו חושב שיכול לצטט אותך
היה כאן שרשור לא מזמן שמישהו רצה להכניס ציוד PRO.. ועוד כמה שרשורים שהגבת בנושאים דומים.
זה לא קשור לפטפון.
בוודאי שקיבלתי תוצאות הפוכות. אחרת לא הייתי מדבר.
ותסביר לי מאיפה הנחרצות הזו אם לא טרחת לבדוק?
תסביר לי מאיפה הנחרצות הזו אם לא טרחת לבדוק?
תירגע עם המחשבון שם ילד ... אף אחד לא נמצא כאן בכדי ללמד אותך.
אף אחד לא מדבר או צריך ציטוטיםעל הטווח התאורטי המקסימלי של 24 ביט אודיו, אם היית מבין על מה אתה מדבר, ואי פעם אתה היית מודד משהו, היית מבין שב99% מהמקרים ,תחום דינמי של 120DB הוא חלום רטוב ...
ומה זה קשור לנושא בכלל !?
אבל זוהי בדיוק הנקודה, אין לך מושג, לפחות נמר מדבר על רשמיו שלו,
לזה אפשר להתייחס, אבל תחסוך לעצמך את הבושות, ולהבא תימנע מציטוטים שאתה לא מבין.
אתה מדדת רוחב פס וטווח דינאמי?
מה התוצאות שקיבלת? כמה קה"ץ? כמה דציבל?
שמיעה סובייקטיבית תעזור לך לקבוע איזה צליל יותר יפה לטעמך או יותר נעים לאוזן. תיאורים מופשטים כמו צליל "נכון" או "אוורירי" או "טבעי" הם בבחינת כזבים פתטיים. כלומר הם יפים בתור תיאורים אומנותיים/ספרותיים, אולם לא תוכל להסיק מהם הרבה לגבי מדדים כמותיים כמו תחום תדרים וטווח דינאמי, שעליהם אני דיברתי.
הנימוק שלך בדבר הפונו-סטייג' חשף את הכזב הפתטי הנוכחי: "הפטיפון נכנס לתוך הסאונד".
אני בכלל לא נחרץ. כל הטענות שאני מציג הן ברות הפרכה (בניגוד לחריצות דעת בלתי-מבוססת של כמה אנשים פה, שאסור לערער על סמכותם או מומחיותם כי יש להם ציוד יקר). אז אתה מוזמן להציג תוצאות הפוכות. אבל עדיין לא ראיתי כאלה. כל המדידות קובעות שהטווח הדינאמי של תקליט נמוך יותר מדיגיטל ברזולוציה גבוהה.
טווח דינאמי של אודיו ב- 24 ביט מגיע תיאורטית לערך האימתני 144dB (כל ביט מוסיף 6dB). כמובן שמגבלות מעשיות מונעות מאיתנו להגיע לערך הזה. אולם מגבלות מעשיות חריפות יותר חלות על הפטיפון. תחום התדרים של 96 קה"ץ מאפשר עפ"י משפט נייקוויסט להגיע עד לערך האולטראסוני של 48 קה"ץ. עדיין לא ראיתי הוכחה שתקליטים מגיעים לתחומי תדר כאלה.
זה לגיטימי לחלוטין מצידך לומר שהפטיפון נשמע יותר יפה ויותר נעים באוזניך, אבל אם אתה קובע "עובדות" בדבר מדדים שניתן לכמת אותם, כמו הטווח הדינאמי ותחום התדרים שלו - וזאת מבלי שיש לך סימוכין כמותי לכך, אז תסלח לי, אבל זוהי דיסאינפורמציה.