עדכון קושחה לסמסונג

  • פותח הנושא פותח הנושא orenneri
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

orenneri

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
עזרתכם בבקשה והמלצות להמשך.
נכנסתי לאתר העולמי של סמסונג כשהוא זיהה שאני מתחבר מישראל אוטומטית הועברתי לסמסונג ישראל.
תחת הדגם של הטלויזיה שלי הייתה אופציה להוריד מדריך בעברית תוכנות וגם עדכון קושחה.
הורדתי את העדכון האחרון על גביי usb ופעלתי ע"פ ההנחיות.
העדכון עבר בהצלחה (אגב זה העדכון השני בחודשיים ) אבל הפעם יש קבצי ווידאו שלא מזוהים.
פניתי לרטפון (המוקד הטכני של סמסונג) ושם נאמר לי " באיזו זכות בצעתי עדכון " ושאם אני רוצה לחזור לקושחה הישנה יותר אני צריך להחליף כרטיס בטלויזיה בעלות של כ 1000 ש"ח הם ממש צעקו עליי.
הדגם של הטלויזיה c6900 led עלתה לי כ13000 ש"ח לפני חודשיים.

כל העיניין נראה מוזר כי הכל נעשה תחת האתר הרשמי של סמסונג ללא איסורים למיניהם ועם הוראות מדויקות לביצוע העדכון.

האם מישהו פה השתגע???
לא מבין
 

נערך לאחרונה ב:
צור קשר עם החנות בה רכשת את הטלויזיה.

כנראה נפלת על איזה דביל. קורה. לא משהו חדש בעולם השירות בישראל.
תאמין לי שלי יש סיפורים יותר הזויים מזה.
 
2 דבילים

הראשון טכנאי מעבדה.
השני מנהל המעבדה.

יצרתי קשר עם היבואן הם מחר יעשו שיחת וועידה עם רטפון.
 
אכן, לא להאמין, או עוד סיפור של "רק בארץ".
רטפון, והיבואן פה, שניהם, חושבים שהלקוח הוא מטרד, וכל תפקידו הוא לשלם כסף על המוצר, ולסתום את פיו.

חברת סמסונג העולמית, מספקת עדכוני קושחה, לכל הטלויזיות שלהם בכל העולם, באתרים הבינלאומיים, כדי לתקן באגים, במכשירים האלה, שהם מחשב לכל דבר.
לקוח מרוצה, אינו חייב לעדכן, אך מי שנתקל בבאגים, אולי ירצה.

לרטפון והיבואן, אין שום זכות לטעון לשימוש לא תקני במכשיר, מעדכון רשמי מחברת סמסונג העולמית.
 

עדכון.
דברתי היום עם חמד של בחור בשם חן אראל.
הוא מנהל מוצר של טלויזיות סמסונג.
לדבריו הכל בסדר ניתן לבצע עדכונים וזה לפי הנחיות סמסונג העולמית והבטיח לטפל בבעיות אם יהיו.

ולכם ה"חברה" ברטפון, תתביישו על חוסר המקצועיות.
חוסר יחס אנושי בשרות לקוחות..
וחבל שאתם פוגעים במותג סמסונג.

יום טוב.
 
ממש לא מוזר - סמיניליין לא מבינים כנראה משמעות של שדרוג

ראה תשובה שקיבלתי מהם היום,

סמליין מחוייבת למפרט הטכני של המוצר בעת הרכישה
כל עדכון שמפורט באתר הוא כבונוס ובחירה.

יום טוב
מוקד מיניליין.


תשובה מטופשת ומעליבה,
אתה קונה טלויזיה ב 15,000 ש"ח והם לא מוכנים לעזור.
 
היי,
בערך באותו עניין, אני שוקל לקנות את ה 6900, אני מניח שאתה ממליץ?
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור