עזרתכם בבקשה והמלצות להמשך.
נכנסתי לאתר העולמי של סמסונג כשהוא זיהה שאני מתחבר מישראל אוטומטית הועברתי לסמסונג ישראל.
תחת הדגם של הטלויזיה שלי הייתה אופציה להוריד מדריך בעברית תוכנות וגם עדכון קושחה.
הורדתי את העדכון האחרון על גביי usb ופעלתי ע"פ ההנחיות.
העדכון עבר בהצלחה (אגב זה העדכון השני בחודשיים ) אבל הפעם יש קבצי ווידאו שלא מזוהים.
פניתי לרטפון (המוקד הטכני של סמסונג) ושם נאמר לי " באיזו זכות בצעתי עדכון " ושאם אני רוצה לחזור לקושחה הישנה יותר אני צריך להחליף כרטיס בטלויזיה בעלות של כ 1000 ש"ח הם ממש צעקו עליי.
הדגם של הטלויזיה c6900 led עלתה לי כ13000 ש"ח לפני חודשיים.
כל העיניין נראה מוזר כי הכל נעשה תחת האתר הרשמי של סמסונג ללא איסורים למיניהם ועם הוראות מדויקות לביצוע העדכון.
האם מישהו פה השתגע???
לא מבין
נכנסתי לאתר העולמי של סמסונג כשהוא זיהה שאני מתחבר מישראל אוטומטית הועברתי לסמסונג ישראל.
תחת הדגם של הטלויזיה שלי הייתה אופציה להוריד מדריך בעברית תוכנות וגם עדכון קושחה.
הורדתי את העדכון האחרון על גביי usb ופעלתי ע"פ ההנחיות.
העדכון עבר בהצלחה (אגב זה העדכון השני בחודשיים ) אבל הפעם יש קבצי ווידאו שלא מזוהים.
פניתי לרטפון (המוקד הטכני של סמסונג) ושם נאמר לי " באיזו זכות בצעתי עדכון " ושאם אני רוצה לחזור לקושחה הישנה יותר אני צריך להחליף כרטיס בטלויזיה בעלות של כ 1000 ש"ח הם ממש צעקו עליי.
הדגם של הטלויזיה c6900 led עלתה לי כ13000 ש"ח לפני חודשיים.
כל העיניין נראה מוזר כי הכל נעשה תחת האתר הרשמי של סמסונג ללא איסורים למיניהם ועם הוראות מדויקות לביצוע העדכון.
האם מישהו פה השתגע???
לא מבין
נערך לאחרונה ב: