סערת mofi

  • פותח הנושא פותח הנושא shushu
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

shushu

חבר משקיען
הודעות
1,515
מעורבות
974
נקודות
113
למי שלא מעודכן, מסתבר שההדפסות מהמאסטרים האנלוגים של מופי עוברים דרך 4X DSD מ 2015.
זה יצא אל האור רק לאחרונה, ולדעתי הסנונית הראשונה כי כל שאר החברות יהיו תחת זכוכית מגדלת.
לא שיש לי בעיה עם זה, אבל לא הייתה שקיפות מלאה בנושא.




יאללה באלגן
 

עכשיו מובן מדוע הביקוש דווקא להוצאות הישנות/רגילות שלהם
מי שחושב שיתנו ל MOFI להעתיק 60 - 80 פעם את טייפ המאסטר בשביל סטמפארים חי באשליה, בקיצור ...כואב על מי שרכש One Steps
יהיה מעניין לדעת אם גם One Step של חברות אחרות כגון :IMPEX עוברים דיגיטציה כמו אצל Mofi.

בכל מקרה, מעכשיו אני מסתכל על כל ה Mofi SACD שברשותי בעין אחרת ;)
 
נערך לאחרונה ב:
זה לא רק one step
לדעתי כל הכותרים
הרשת גועשת על הקטע הזה
 
זה לא רק one step
לדעתי כל הכותרים
הרשת גועשת על הקטע הזה
ממה שהבנתי מהווידאו הראשון מדובר ב one steps, או באלבומים שהוצאו אחרי 2015.
עכשיו מובן לי מדוע רמת התקליטים שלהם דומה לרמת כותרי ה SACD שהם מוציאים.
 

למי שלא מעודכן, מסתבר שההדפסות מהמאסטרים האנלוגים של מופי עוברים דרך 4X DSD מ 2015.
זה יצא אל האור רק לאחרונה, ולדעתי הסנונית הראשונה כי כל שאר החברות יהיו תחת זכוכית מגדלת.
לא שיש לי בעיה עם זה, אבל לא הייתה שקיפות מלאה בנושא.

יאללה באלגן
צעד ראשון, תתחיל להשתמש בחולצה שלהם כפיג׳מה :)
 
עכשיו מובן מדוע הביקוש דווקא להוצאות הישנות/רגילות שלהם
מי שחושב שיתנו ל MOFI להעתיק 60 - 80 פעם את טייפ המאסטר בשביל סטמפארים חי באשליה, בקיצור ...כואב על מי שרכש One Steps
יהיה מעניין לדעת אם גם One Step של חברות אחרות כגון :IMPEX עוברים דיגיטציה כמו אצל Mofi.

בכל מקרה, מעכשיו אני מסתכל על כל ה Mofi SACD שברשותי בעין אחרת ;)
עם SACD אין לך בעיה. זה מומר רק פעם אחת מהטייפים לדיגיטלי
 
תכלס שקרנים בני גנבים…

גילוי נאות יש לי 4 תקליטי one step שלהם
והסיבה לשלם מחיר יקר עליהם היה בראש ובראשונה כי אוהב את המוסיקה
סיבה נוספת היא כי לא היה לי את התקליט (פרט ל fragile שיש לי הדפסה לא משהו)
בהמשך, הדפסה איכותית לפי הדיווחים
בסוף קופסה פרימיום עם ערך נוסף

לאחר כל זה
לטעמי התקליטים one step ששמעתי נשמעים מעולה (@shushu מניח שאתה מסכים)
אבל עדיין חוסר השקיפות שלהם לא במקום ומניח שיש מספיק אודיופילים עורכי דין שיבדקו את הנושא

אף פעם לא קניתי תקליטים כדי לשמור סגורים ולמכור במחיר יקר יותר
גם לא קניתי תקליטים לצורך השקעה ( זאת תיהיה בעיה של היורשים הטבעיים :) )
אז נושא המחיר שלהם לא מפריע לי כי קניתי אותם בהכרה מלאה
אבל הקטע של חוסר שקיפות זה כן מפריע
לכן לחשוב לקנות בהמשך תקליטים של mobile fraudility (הזכויות שמורות למישהו בפורום של הופמן)
זה כבר סיפור אחר

וזה מעלה שוב בפעם המי יודע כמה את השאלה שדיברנו עליה הרבה…
כמה אני מוכן לשלם על תקליט

והתשובה לא השתנתה לאחר MoFi gate
מוכר Tapestry ? ;)
 

נשמעים מעולה, אבל תביא לי את ה dsd שלהם ושחרר אותי
אני ממש לא בטוח שזה רלוונטי רק ל one step. לדעתי לכל מה שהוציאו לפחות מ 2015, ואפילו לפני.
 
MOFI הם ההתגלמות האולטימטיבית של רדיפת הבצע בעולם המוזיקה. One Step עולים באירופה 190 יורו ובכנות כשהתחלתי לאסוף שוב וינילים בשנה שעברה החלטתי שסכום כזה אני לא מוציא על אלבום נקודה. אפילו DSOTM שהוא מבחינתי ה-holy grail. אני מת אבל ממש מת לקנות את ההדפסה האנגלית הראשונה אבל במחירים האלה החלטתי לא וה-A3/B3 שהצלחתי להשיג ב-60 יורו יצטרך להספיק.

לפני כמה חודשים הייתי בחנות אודיו מאד ידועה בבלגיה והבאתי איתי כמה תקליטים לשמיעה. היה לי עותק של Tapestry - מאסטר half speed של CBS מתחילת שנות ה-80 שרכשתי ביריד ב-40 יורו. המוכר ניסה לדחוף לי את ה-one step. מייד עשינו shoot out ואחרי שני שירים הוא נאלץ להודות שה-one step לא היה אפילו קרוב. הוא היה ממש בשוק.

מה שבטוח צ׳ד קסם חוגג עכשיו.…..
 
נשמעים מעולה, אבל תביא לי את ה dsd שלהם ושחרר אותי
אני ממש לא בטוח שזה רלוונטי רק ל one step. לדעתי לכל מה שהוציאו לפחות מ 2015, ואפילו לפני.
יכול להשאיל לך SACD לביצוע ריפ
 

לוקח ויניל של מופי ומנגן דרך פטיפון usb ;)
 
איך אתה עושה ריפ ל SACD?
לא שני צריך היות וברשותו ה SACD

אבל למי שרוצה, קיימים מדריכים ברשת
 

לא שני צריך היות וברשותו ה SACD

אבל למי שרוצה, קיימים מדריכים ברשת
ראית את הסרטון???
יותר זול לקנות 10 דיסקים
זה מזכיר לי שהיה אפשר לעשות ריפ עם סוני פליסטישיין 3 שמן פרוץ.
רק לפרוץ אותו בזבזתי יומיים
 
אני לא מבין מה הכעס?
כמו הרבה דברים באודיו משלמים בשביל האמונה שזה אמור להשמע טוב ולא באמת כי בדקו וזה נשמע טוב
 
ראית את הסרטון???
יותר זול לקנות 10 דיסקים
זה מזכיר לי שהיה אפשר לעשות ריפ עם סוני פליסטישיין 3 שמן פרוץ.
רק לפרוץ אותו בזבזתי יומיים
אין מחיר לחוויה ;)
 

יש קבוצה של נגני בלו ריי עם צ׳יפ מסוים (היחוד סוני) שמאפשרת לעשות ריפ של sacd בקלות. אפשר להשיג את הנגנים בשוק יד שניה בגרושים.

 
תסתכלו במראה אנאלוגיסטים עם פטיפוני חללית ותשאלו את עצמכם מה כל הסיפור הזה אומר עלי ועל יכולותי כאודיופיל.
 
נערך לאחרונה ב:
מה זה אומר?
 

לא חושב שלקחתם את זה למקום הנכון
אבל סתם דעתי
התקליטים של מופי (לא כולם, הטובים שבהם) נשמעים מצויין.
הבעיה פה מבחינתי היא השקיפות של החברה כלפי הלקוחות, והמחיר המוגזם (ביחס לתקליטים אחרים שעוברים עיבוד דיגיטלי) של תקליטי ה one step בהתיחס לעובדה שיש שם סטפ דיגיטלי בתהליך.
הלקוחות מדמיינים מוצר אנלוגי ומקבלים משהו אחר
התקליטים שנשמעו טוב קודם, עדיין נשמעים טוב
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור