I ididid חבר מתחיל הודעות 3 מעורבות 0 נקודות 1 8/1/13 #1 שלום חברים, יש לי סמסונכ 40D5000 לד ואני מאוד מרוצה ממנה. השבוע שמתי לב שיש לה חיבור לרשת. חיברתי אותה ישירות לראוטר שלי ואני לא מצליח לעשות כלום. השאלה היא מה אפשר לעשות עם החיבור לרשת הזה? הרי זו לא סמארט TV. תודה לכם עידו
שלום חברים, יש לי סמסונכ 40D5000 לד ואני מאוד מרוצה ממנה. השבוע שמתי לב שיש לה חיבור לרשת. חיברתי אותה ישירות לראוטר שלי ואני לא מצליח לעשות כלום. השאלה היא מה אפשר לעשות עם החיבור לרשת הזה? הרי זו לא סמארט TV. תודה לכם עידו
jexy עוסק בתחום הודעות 869 מעורבות 1 נקודות 16 9/1/13 #2 זה נועד בעיקר לשליטה ושיתוף באמצעות AllShare
I ididid חבר מתחיל הודעות 3 מעורבות 0 נקודות 1 9/1/13 #3 מה זה Allshare? מה זה נותן? אין לי אפשרות להתחבר ליוטיוב דרך הטלויזיה?