סמסונג 40D5000 וחיבור לרשת

  • פותח הנושא פותח הנושא ididid
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ididid

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
1
שלום חברים,

יש לי סמסונכ 40D5000 לד ואני מאוד מרוצה ממנה.
השבוע שמתי לב שיש לה חיבור לרשת. חיברתי אותה ישירות לראוטר שלי ואני לא מצליח לעשות כלום.

השאלה היא מה אפשר לעשות עם החיבור לרשת הזה? הרי זו לא סמארט TV.

תודה לכם

עידו
 

זה נועד בעיקר לשליטה ושיתוף באמצעות AllShare
 
מה זה Allshare? מה זה נותן?
אין לי אפשרות להתחבר ליוטיוב דרך הטלויזיה?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור