O otn חבר אתר הודעות 28 מעורבות 0 נקודות 1 3/11/08 #1 שלום, ראיתי כמה טלויזיות וזו מצאה חן בעיני גם בתמונה וגם בעיצוב. הבעיה היא שלסמסונג אין ''42. האם כדאי לקנות ''40 או לעבור לדגם אחר ? מרחק הצפיה הוא 3.80 מטר. והעיצוב הרצוי הוא מסגרת דקה. אנו רואים בעיקר טלויזיה (הוט) תודה.
שלום, ראיתי כמה טלויזיות וזו מצאה חן בעיני גם בתמונה וגם בעיצוב. הבעיה היא שלסמסונג אין ''42. האם כדאי לקנות ''40 או לעבור לדגם אחר ? מרחק הצפיה הוא 3.80 מטר. והעיצוב הרצוי הוא מסגרת דקה. אנו רואים בעיקר טלויזיה (הוט) תודה.
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 3/11/08 #2 אם אהבת את סמסונג, במרחק הזה, לדעתי עדיף 46" (שזה הגדול הבא בתור מעל 40" של סמסונג)