סמסונג ''40 hdr האם כדאי ?

  • פותח הנושא פותח הנושא otn
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

otn

חבר אתר
הודעות
28
מעורבות
0
נקודות
1
שלום,

ראיתי כמה טלויזיות וזו מצאה חן בעיני גם בתמונה וגם בעיצוב.
הבעיה היא שלסמסונג אין ''42.
האם כדאי לקנות ''40 או לעבור לדגם אחר ?
מרחק הצפיה הוא 3.80 מטר. והעיצוב הרצוי הוא מסגרת דקה.
אנו רואים בעיקר טלויזיה (הוט)

תודה.
 

אם אהבת את סמסונג, במרחק הזה, לדעתי עדיף 46" (שזה הגדול הבא בתור מעל 40" של סמסונג)
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור