סיכום אירוע השקת טלוויזיות סמסונג לשנת 2022


dtown

מנהל
צוות האתר
הודעות
2,337
מעורבות
719
נקודות
113
שרשור תגובות לכתבה: https://www.dtown.co.il/samsung-the-best-gets-better
 

רן לוי

אוהב את התחום
הודעות
298
מעורבות
289
נקודות
63
הקושי העולמי באספקות בולט גם השנה ברשימת הגדלים שהושקו בישראל. יפה שסמסונג ישראל מביאה לכאן סוף סוף את דגמי סדרת הדגל
ב-4K שהיא סדרת QN95B (בגדלים 55,65 ו-75 בלבד, בולט בהיעדרו דגם 85 אינץ׳ בסדרה זו שמשווק באירופה). שהרי דגמי סדרת הדגל מ-2021 ב-4K שהיתה סדרת QN95A לא שווקו בישראל כלל.
 

shkop

אוהב את התחום
הודעות
104
מעורבות
1
נקודות
18
אני חייב לציין שלפני שהגעתי להשקה אם הייתי צריך לבחור בין QN90B ל- QN95B באופן עיוור הייתי בוחר ב QN90B שעל פניו למעט רמקולים (לא רלוונטי עבורי) ומעבד תמונה זה אותו מסך בדיוק, לא משהו שמצדיק הפרש משמעותי במחיר. בתצוגה, די נדהמתי ממעבד הנורו החדש לעיבוד תמונה. ההבדל בתמונה היה לטעמי מורגש מאוד. הצבעים, אזורי ההארה, הפרטים, פשוט רמה מעל. ה - QN90B מסך טוב מאוד אבל QN95B הרגיש לי כמו פרימיום אמיתי שיכול להתחרות במסכי OLED. אולי מדובר גם בהשפעה של כיול אבל אני בספק.
מנהל המכירות של סמסונג טען שה QD-OLED לא מיועד לסגמנט הגבוה של השוק ואו שלא שמעתי טוב או שזה לא ממש מתיישב עם הביקורות מחו"ל ותג המחיר. להבנתי, מדובר במוצר אולטרה פרימיום. היה נחמד אם היו מביאים אחת להתרשמות בלבד שהיינו יכולים לשפוט בעצמינו, לפחות באופן שטחי.
ה QLED הגיעה לטעמי לרמה מאוד גבוהה. לא ראיתי אותה מול ה OLED של סוני וLG השנה, אבל התמונה פשוט נראית נפלא. אם לוקחים בחשבון שאין סכנת צריבה זה מוצר שיכול לקסום להרבה מאוד צרכנים.
 

Tamir Ivan

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
783
מעורבות
171
נקודות
43
הי @shkop
אכן ה- QD-OLED אמור להיות הדבר הבא.
תוכל לקרוא על כך גם בכתבה כאן.
תמיר
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור