סטרימר

  • פותח הנושא פותח הנושא רויטל
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

רויטל

אוהב את התחום
הודעות
97
מעורבות
28
נקודות
18
הי
מישהו מכיר סטרימר של חברת esoteric japan
הקשיב ניסה ו....תודה רויטל
 

הי
מישהו מכיר סטרימר של חברת esoteric japan
הקשיב ניסה ו....תודה רויטל
היי רויטל,
שמעתי.
יש בטופליין אחד לדעתי שאת יכולה להקשיב לו (לא זוכר איזה דגם בדיוק..) - נשמע נהדר.
ויש לי ניסיון עם ה-k1 שלהם - הקומפקט דיסק - בתור דאק, משהו מטורף !! אם יש ממון, דאק סוף הדרך ! למרות שיש אותו גם בתצורה של דאק (ללא מגש דיסקים)..
ויש לי דאק סטרימר מדהים בבית (לא איזוטריק) וכנראה הייתי מוכן להחליף אותו באיזוטריק הבכיר..
בהצלחה !
 
,תודה ,
אבל רוצה לחפור קצת...
הבכיר שלהם הוא כמה k אירו
וכל כמה זמן מוציאים דגם בכיר יותר!!!
ויש לי cd משולב דאק
אני זקוקה רק לסטרימינג
עד כמה זה מצדיק לשלם כך עבור שיפור המקור ?
יש לך המלצה על סטרימר אחר וטוב
 
,תודה ,
אבל רוצה לחפור קצת...
הבכיר שלהם הוא כמה k אירו
וכל כמה זמן מוציאים דגם בכיר יותר!!!
ויש לי cd משולב דאק
אני זקוקה רק לסטרימינג
עד כמה זה מצדיק לשלם כך עבור שיפור המקור ?
יש לך המלצה על סטרימר אחר וטוב

רוויטל
מומלץ

https://www.caryaudio.com/products/dms-600-network-audio-player/
 

,תודה ,
אבל רוצה לחפור קצת...
הבכיר שלהם הוא כמה k אירו
וכל כמה זמן מוציאים דגם בכיר יותר!!!
ויש לי cd משולב דאק
אני זקוקה רק לסטרימינג
עד כמה זה מצדיק לשלם כך עבור שיפור המקור ?
יש לך המלצה על סטרימר אחר וטוב
אם המטרה היא רק סטרימר שיחובר לדאק ב USB לדעתי אין צורך להשקיע יותר מדי
אפשר לקחת משהו פשוט כמו רסברי פי 4 ולהתקין עליו volumio - יש לו אפליקצית שליטה מצויינת , מתחבר לטידל קובוז ספוטיפיי, כולל airplay ,BT ותחנות רדיו אינטרנט

כולל מארז וספק יעלה כמה מאות ש״ח
 

אם המטרה היא רק סטרימר שיחובר לדאק ב USB לדעתי אין צורך להשקיע יותר מדי
אפשר לקחת משהו פשוט כמו רסברי פי 4 ולהתקין עליו volumio - יש לו אפליקצית שליטה מצויינת , מתחבר לטידל קובוז ספוטיפיי, כולל airplay ,BT ותחנות רדיו אינטרנט

כולל מארז וספק יעלה כמה מאות ש״ח
+1
 
למה ? מה הסיבה ?
 

htt
אם המטרה היא רק סטרימר שיחובר לדאק ב USB
אף פעם לא חיברתי דרך usb
ורציתי לשאול אפשרות נוספת היום cd משולב דאק "סביר" mf 6
כדאי להפריד לדאק בנפרד, וסרימר בנפרד בהינתן הסכום שלי 20000k
 
htt
אף פעם לא חיברתי דרך usb
ורציתי לשאול אפשרות נוספת היום cd משולב דאק "סביר" mf 6
כדאי להפריד לדאק בנפרד, וסרימר בנפרד בהינתן הסכום שלי 20000k
תקציב מכובד מאד
הייתי בודק כמה מוצרים שמשלבים דאק+סטרימר יחד
יש לאמיר ארמה moon 390
יש את ה cary שהוא עולה יותר אבל עם טרייד לדעתי יכול להכנס בתקציב
יש cocktail audio x45 pro שגם נשמע מדהים וכולל גם CD

כל השלושה כוללים את כל הפיצרים האפשריים היום מבחינת שירותי תוכן, פורמטים ואפליקציית שליטה

בכלל - המלצה, לכי לשמוע , בלי לחץ , קחי את הזמן
 
בכלל - המלצה, לכי לשמוע , בלי לחץ , קחי את הזמן
המלצה טובה ומקווה שיגיעו להשמיע אצלי
 

לא מבין משהו, היא ביקשה סטרימר שיתחבר לדאק, וכמעט כל ההמלצות הן על סטרימר שכולל דאק.

מה לגבי סטרימר פשוט ב 4K שיהיה גם ROON ENDPOINT בשביל העתיד? כמו הפרוג'קט או הלינדמאן שאצל רועי? קודם צריך לבחון אם האפליקציה מספקת, ואם הקישוריות מתאימה ל דאק.

יש כמובן סטרימרים יותר יקרים בטווח נרחב.
עומר.
 
לא מבין משהו, היא ביקשה סטרימר שיתחבר לדאק, וכמעט כל ההמלצות הן על סטרימר שכולל דאק.

מה לגבי סטרימר פשוט ב 4K שיהיה גם ROON ENDPOINT בשביל העתיד? כמו הפרוג'קט או הלינדמאן שאצל רועי? קודם צריך לבחון אם האפליקציה מספקת, ואם הקישוריות מתאימה ל דאק.

יש כמובן סטרימרים יותר יקרים בטווח נרחב.
עומר.
תעבור שוב על השרשור
קיבלה גם המלצה לסטרימר פשוט שהוא גם roon endpoint ועולה כמה מאות ש״ח ולא 4000
היא שאלה לגבי רכישה של דאק וסטרימר בנפרד ופה ההמלצה עם התקציב המכובד ללכת על שילוב
 
תעבור שוב על השרשור
קיבלה גם המלצה לסטרימר פשוט שהוא גם roon endpoint ועולה כמה מאות ש״ח ולא 4000
היא שאלה לגבי רכישה של דאק וסטרימר בנפרד ופה ההמלצה עם התקציב המכובד ללכת על שילוב
ה r pi לא רלוונטי, אם אני קורא בין השורות היא מחפשת מקור מושקע יותר ושיהיה appliance ולא מוצר שמתחזקים.
לגבי הדאק והסטרימר יש מצב שאתה צודק, לא הבנתי אם הכוונה להשתמש בדאק שכבר יש או לשפר אותו.
 

אם יש לך כניסת usb בנגן אני ממליץ על פרוג'קט s2 ultra. תומך בהכל כולל ב roon.

לגבי האזוטריק, שמעתי אותו אצלי בבית. נשמע נחמד ומוזיקלי אבל טיפה משעמם.

היה באותה רמה של avm 8.2 שהיה אצלי אז ופחות טוב משמעותית מ linn klimax ds.
 
זו בין היתר השאלה שלי , להשאיר את הקיים ולקחת סטרימר נטו ? מצד שני להפריד למכשיר שהוא רק דאק ומכשיר נוסף שהוא סטרימר ומכשיר נוסף שהו cd .
דאק הוא מוצר שאיכותו מושפעת ממחירו או שכולם עושים את אותה פעולה וזה לא מכשיר שנכון לתקצב אותו גבוה ?
ואם דאק + סטרימר אז להשתמש בסי די שלי רק כנגן ?
 
זו בין היתר השאלה שלי , להשאיר את הקיים ולקחת סטרימר נטו ? מצד שני להפריד למכשיר שהוא רק דאק ומכשיר נוסף שהוא סטרימר ומכשיר נוסף שהו cd .
דאק הוא מוצר שאיכותו מושפעת ממחירו או שכולם עושים את אותה פעולה וזה לא מכשיר שנכון לתקצב אותו גבוה ?
ואם דאק + סטרימר אז להשתמש בסי די שלי רק כנגן ?

אפשר להתווכח על חשיבותו של דאק יחסית לרמקולים אבל כולם יסכימו שיש הבדלים אפילו ניכרים בין דאקים. לפעמים זה הבדלי איכות ולפעמים עניין של כיוונון צליל מסוים שמתאים לטעם או למערכת.
את מרוצה מהצליל עכשיו? השווית אותו לדברים אחרים? מניסיוני ה mf הם בדכ עם צליל מאוד "מיושב" לרע ולטוב, אבל לא מכיר את הספציפי.

אם את משתמשת בו כ דאק ואת מרוצה אני לא רואה סיבה ל cd נפרד? סביב 20k יש כמה סטרימר-דאק מצוינים, בשלוף יש את סימאודיו, לומין, קארי, אולי הגל? ועוד. כסטרימר בלבד, כאמור יש פתרונות זולים יותר.
עומר
 

נערך לאחרונה ב:
ה r pi לא רלוונטי, אם אני קורא בין השורות היא מחפשת מקור מושקע יותר ושיהיה appliance ולא מוצר שמתחזקים.
לגבי הדאק והסטרימר יש מצב שאתה צודק, לא הבנתי אם הכוונה להשתמש בדאק שכבר יש או לשפר אותו.
הציעו לה מוצר בעלות גבוהה והיא שאלה על סטרימר זול , אחרי שהבהירה את התקציב קיבלה גם אפשרויות בהתאם
חוץ מזה - זה פורום פתוח , לפעמים זה עוזר למישהו אחר לדעת שיש אופציות
אני הרבה פעמים נעזרתי בתשובות כאן
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור