סטרימר

  • פותח הנושא פותח הנושא רויטל
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

[
mf הם בדכ עם צליל מאוד "מיושב" לרע ולטוב,
ניסיתי אחרים לא בסט הזה אבל זה m6 ובשבילי הוא בסדר
סביב 20k יש כמה סטרימר-דאק מצוינים, בשלוף יש את סימאודיו, לומין, קארי, אולי הגל? ועוד. כסטרימר בלבד, כאמור יש פתרונות זולים יותר.
את אלה אני אבדוק וכמובן שחשוב לשמוע עם השידוך שיש לי בבית ולשמוע הבדל כרגע יש לי bluos 2 ואני מרגישה שהוא חביב, רוצה לשדרג סטרימר כי זה המלצות משרשור אחר אבל גם כי בוודאי סאונד ישתפר משמעותית
 
[

ניסיתי אחרים לא בסט הזה אבל זה m6 ובשבילי הוא בסדר

את אלה אני אבדוק וכמובן שחשוב לשמוע עם השידוך שיש לי בבית ולשמוע הבדל כרגע יש לי bluos 2 ואני מרגישה שהוא חביב, רוצה לשדרג סטרימר כי זה המלצות משרשור אחר אבל גם כי בוודאי סאונד ישתפר משמעותית

מוסיף, שאם את לא משתמשת ב roon, אז האפליקציה היא פקטור רציני לדעתי. עם אוסף גדול של אלבומים מועדפים ב טידאל, לדוגמה, רוב האפליקציות הן לדעתי על גבול ה- useless. אני משתמש ב bubbleupnp הגנרית שהיא רק סבירה בהקשר הזה.
 

[

ניסיתי אחרים לא בסט הזה אבל זה m6 ובשבילי הוא בסדר

את אלה אני אבדוק וכמובן שחשוב לשמוע עם השידוך שיש לי בבית ולשמוע הבדל כרגע יש לי bluos 2 ואני מרגישה שהוא חביב, רוצה לשדרג סטרימר כי זה המלצות משרשור אחר אבל גם כי בוודאי סאונד ישתפר משמעותית
סטרימר יותר איכותי ייתן שיפור קטן יחסית אלא אם הסט אפ מאוד שקט ושקוף ואז זה קצת יותר משמעותי, אבל מבין כל הרכיבים בסט אפ אפשר לומר שבסט אפ ממוצע, החלפת סטרימר תיתן את השיפור הכי מינורי..לעומת רכיבים אחרים.
ב 20k הייתי מחפש דאק היי אנד מיד שניה, זה יכול להקפיץ את הסט אפ באמת, או נניח דאק ב 16 ושידרוג לסטרימר יד 2 סביב 4000 שח
לדעתי זה ייתן לך קפיצה משמעותית אם תעשי בחירה נכונה לסט אפ שלך.
אמרת שהסידי שיש לך בסדר בשבילך, אבל אם תנסי להגדיר תאורטית מה היית רוצה לשפר בצליל שלו, אז אפשר יהיה לכוון אותך לדאקים רלוונטיים שהולמים את השינוי שאת רוצה. אחרת זה סתם לזרוק שמות באוויר. לכל אחד יש את הטעם שלו.
זה כמו לבקש המלצה על בגד
 
הייתי מחפש דאק היי אנד
לעניות דעתך הדאק הוא זה שייתן את שיפור הסאונד יותר מסטרימר ?
סטרימר זה סוג של מקור?
20k לדאק היי אנד עם סטרימר, בתקציב הזה אני מגיעה גם לאן שאתה מכוון
הסי די שלי סבבה ולא זול 10k איתו אין בעיה ולא צריך לשפר ויש בדרכו אליי oppo 205 לצרכי blu ray
אני רוצה מקור יותר איכותי
 
לעניות דעתך הדאק הוא זה שייתן את שיפור הסאונד יותר מסטרימר ?
סטרימר זה סוג של מקור?
20k לדאק היי אנד עם סטרימר, בתקציב הזה אני מגיעה גם לאן שאתה מכוון
הסי די שלי סבבה ולא זול 10k איתו אין בעיה ולא צריך לשפר ויש בדרכו אליי oppo 205 לצרכי blu ray
אני רוצה מקור יותר איכותי
ברור שהדאק משפיע יותר מהסטרימר
אגב אופו 205 מכיל דאק מעולה גם לאודיו, מציע שתמתיני לו לפני שאת קונה
 

לעניות דעתך הדאק הוא זה שייתן את שיפור הסאונד יותר מסטרימר ?
סטרימר זה סוג של מקור?
20k לדאק היי אנד עם סטרימר, בתקציב הזה אני מגיעה גם לאן שאתה מכוון
הסי די שלי סבבה ולא זול 10k איתו אין בעיה ולא צריך לשפר ויש בדרכו אליי oppo 205 לצרכי blu ray
אני רוצה מקור יותר איכותי
אם את אוהבת את הצליל של ה cd אז את אוהבת את הדאק שיש בתוכו, אין לך שום צורך בדאק נוסף.
את צריכה רק שדרוג סטרימר.
אין שום צורך להוציא כמובן 20k על סטרימר, זה גם לא יחס הגיוני לעלות ה ה cd/dac שלך
ההבדלים באיכות בין הסטרימרים מרמת הביניים לרמת ההייאנד זניחים במערכות שאינן יקרות מאוד וסופר שקופות ושקטות ואת יכולה להסתפק לחלוטין בסטרימר יד 2 בעלות של כמה אלפי שח או חדש בקצת יותר.
אני הייתי מחפש אחד שמתממשק עם roon tidal quboz ושתהיה לו תצוגה נחמדה ואם הוא ידע לעבוד עם רוב סוגי הקבצים הקיימים וברזולוציות גבוהות למען העתיד אז מה טוב, אבל זה לא קריטי כי ה cd הנוכחי שלך ממילא יגביל אותו, אז לא צריך להתעקש על זה.
ראיתי מחשב מאוד מושקע שמיועד להיות סטרימר כאן בלוח יד 2 אם זה משהו שמדבר אלייך ב 3000 שח, אליו אפשר לחבר ספק כח חיצוני שישקיט אותו של hd flex שמוצע למכירה בלוח של hifimusic.זה אמור לתת לך פתרון הזרמה איכותי מאוד, אבל אם את מעדיפה קופסה סגורה שלא צריך להתעסק איתה אז קיבלת כמה המלצות למעלה.
 
נערך לאחרונה ב:
אם את אוהבת את הצליל של ה cd אז את אוהבת את הדאק שיש בתוכו, אין לך שום צורך בדאק נוסף.
את צריכה רק שדרוג סטרימר.
.

זה לא תמיד נכון -

CD תוכנן בדרך כלל לעבוד כ-CD ולא כממיר, ולפעמים כניסות נמצאות שם רק כ-feature ואיכות הצליל שונה
 
אז קיבלת כמה המלצות למעלה
לגמרי ואני כבר כמעט בהחלטה הסופית. תודה לך
תודה לכולם ומועדים לשמחה
 

זה לא תמיד נכון -

CD תוכנן בדרך כלל לעבוד כ-CD ולא כממיר, ולפעמים כניסות נמצאות שם רק כ-feature ואיכות הצליל שונה
זה נגן חדש, הוא לגמרי תוכנן לעבוד כדאק, החברה מצהירה על זה ומדגישה את זה.
וכמו רבים מהנגנים היום, היצרנים מבינים שיש סיכוי טוב שאצל הרבה לקוחות, השימוש העיקרי שלהם יהיה כניסת היואסבי של הדאק
 
רויטל
הנה שתי סקירות למוצרים מצוינים ברמות מחיר סביב 3500 ש"ח.
שניהם יעשו העבודה וינגנו מצויין עם הדאק/נגן סי.די הקיים אצלך,ההבדלים עיקרם מצרכים והתאמה למכשירים קיימים.
רוצה לשדרג הדיגיטל לרמה גבוהה יותר ? ממליץ לך להקשיב ל music book של חברת lindemann


http://www.dtown.co.il/articles/4606.html הנה סקירה תוצרת בית ובעברית
http://www.hifimusic.co.il/Pro-Ject-Stream-Box-S2-Ultra-i374.html ואחת מהאתר השכן.

יש מגוון של ביקורות ברשת :
https://positive-feedback.com/reviews/hardware-reviews/lindemann-limetree-network-bridge/
https://www.soundstagesimplifi.com/...-pro-ject-stream-box-s2-ultra-music-streamer/

בברכה
רועי

קודו אודיו
054-663-4500
שד' יהודית 19 תל אביב (בתיאום מראש)
www.kodoaudio.co.il
Kodo Audio - Facebook
 
עוד נקודה. אם את שומעת מוזיקה עברית, תוודאי שיש לסטרימר תמיכה בשירות סטרימינג המתאים (לדוגמה ב spotify יש עברית, TIDAL אין).
 

בוקר טוב רויטל. אצל מאסטרו אודיו יש מטרייד מכשיר מעולה AVM MP5.2 ב 9000 ש"ח. במחיר הזה לא תמצאי שום דבר יותר טוב. אם יש לך בעיה עם משומש יכול להמליץ על מכשיר של CARY וכמובן לעשות טרייד על סידי וסטרימר שיש לך,כי שנייהם לא ברמה של המגבר והרמקולים.https://bg-sound.co.il/product/dmc-600-digital-music-center/ http://www.maestroaudio.co.il/mi/second.asp?gr=
 
לפי דעתי (מנסיון) ה OPPO 205 יעשה בית ספר ל סידי שייש לך והוא גם סטרימר סוף..
דאק תוסיפי רק אם יש לך עוד מקורות כגון מחשב/סטרימר נפרד וכו.
.
תמתיני.
 
לפי דעתי (מנסיון) ה OPPO 205 יעשה בית ספר ל סידי שייש לך והוא גם סטרימר סוף..
דאק תוסיפי רק אם יש לך עוד מקורות כגון מחשב/סטרימר נפרד וכו.
.
תמתיני.

נכון מאד
אני שמעתי את ה 203 שממש הפתיע לטובה
ה 205 כמה רמות מעליו
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור