סטרימר לעומת מחשב

  • פותח הנושא פותח הנושא issi
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

יכול גם יכול
בדאקים סטנדרטים (מחריג את הטריניב כי לא בדקתי)
מי שאחראי על ההמרה בממשקים שאינם usb, הוא השעון של הסטרימר
תשמע, בין הכניסה להמרה, יש מחשב שלם. אתה ממשיך לקרוא לטרינוב (בהקשר הזה כמובן) - דאק בזמן שהוא שרשרת שלמה. אין שום הגיון תכנוני להתעלק על השעון בכניסת הקואקס כדי לתזמן המרה של דאטה חדש ואחר לגמרי בסוף השרשרת. הסטורית, דאקים היו בנויים ככה והיה בזה הגיון (של פשטות, לאו דווקא איכות). אני משתדל להמנע ממילים חזקות (הנה גם :)) - אבל זה מופרך לגמרי
 
החרגתי את הטרינוב, אמרתי שלא בטוח.
מדבר על ״דאקים סטנדרטים״
 

החרגתי את הטרינוב, אמרתי שלא בטוח.
מדבר על ״דאקים סטנדרטים״
סבבה. התיחסתי באמירה הזו לטרינוב בלבד.
אגב, גם בדאקים "סטנדרטים", אם הם מרובי כניסות ותוכננו בהווה, יותר סביר שיש פרונט-אנד ש"אוסף" וממתג את כל הקלט ובסוף מזין את הדאק באופן אחיד - אבל באודיו כמו באודיו - לפעמים לא נכון להניח "עדכניות" ויש דיזיינים ששורדים עשרות שנים, אם משום שיש להם חסידים ואם משום שפשוט אפשר..
רועי
 
נכון, וגם בגלל שהפרוטוקול לא משתנה.
מאסטר קלוק חייב שיהיה איפהשהו. ברגע שאתה מפצל לשעון קולט, שעון משדר ובאפר, נכנסת לעולם אסינכרוני שזה בגדול מה שממשק יואסבי עושה.
במצב כזה לא אכפת ממש מגיטר שמגיע מהמשדר
1. כל עוד הוא לשני הכוונים אחרת זה לא גיטר אלא הזזה בפאזה
2. הגיטר קטן ממש ביחס לזמן המחזור ככה שלא מאבדים דאטא.
 
נכון, וגם בגלל שהפרוטוקול לא משתנה.
מאסטר קלוק חייב שיהיה איפהשהו. ברגע שאתה מפצל לשעון קולט, שעון משדר ובאפר, נכנסת לעולם אסינכרוני שזה בגדול מה שממשק יואסבי עושה.
במצב כזה לא אכפת ממש מגיטר שמגיע מהמשדר
1. כל עוד הוא לשני הכוונים אחרת זה לא גיטר אלא הזזה בפאזה
2. הגיטר קטן ממש ביחס לזמן המחזור ככה שלא מאבדים דאטא.
תראה, לדעתי כל עוד נצמדים לפרקטיקות תכנון סבירות - ג'יטר זו בעיה פתורה, אבל קטונתי...
 

מסכים איתך, לכן לא ברור לי נושא הסטרימרים
נראה לי אנחנו מדברים ביננו, אז אעצור ;)
 
גם לי לא ברור, אבל יש הבדל וברור מאד ביניהם. מוזר. הייתי מעלה שוב את נושא החשמל אבל לירן יקפוץ. הייתי מעלה את נושא התוכנה אבל לירן יקפוץ. לא רוצה להקפיץ את לירן :)
 
גם לי לא ברור, אבל יש הבדל וברור מאד ביניהם. מוזר. הייתי מעלה שוב את נושא החשמל אבל לירן יקפוץ. הייתי מעלה את נושא התוכנה אבל לירן יקפוץ. לא רוצה להקפיץ את לירן :)
לא קופץ. מבטיח :)
קפצנו אתמול אחרי הגול מספיק לחודשיים
 

אצלי מחובר מחשב נוק עם שנאי טדי פרדו בתכנון של יאיר פורמן עם roon ישירות ללקסמן d10x דרך usb.
לפני מספר חודשים החלפנו את מערכת ההפעלה בנוק מwindows ללינוקס. ההבדל היה מאד משמעותי לטובה.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור