phonics אוהב את התחום הודעות 163 מעורבות 92 נקודות 28 27/12/19 #21 לא ממש הבנתי איך אני מנגן סטרימינג של טידל דרך נגן של roon , מה שאני מבין זה שאני צריך לשלם עבור 2 התוכנות, כלומר מנוי לטידל + מנוי של roon. זה נכון ?
לא ממש הבנתי איך אני מנגן סטרימינג של טידל דרך נגן של roon , מה שאני מבין זה שאני צריך לשלם עבור 2 התוכנות, כלומר מנוי לטידל + מנוי של roon. זה נכון ?
carmi כתב האתר צוות האתר הודעות 14,184 מעורבות 1,629 נקודות 113 27/12/19 #22 נכתב ע"י phonics: לא ממש הבנתי איך אני מנגן סטרימינג של טידל דרך נגן של roon , מה שאני מבין זה שאני צריך לשלם עבור 2 התוכנות, כלומר מנוי לטידל + מנוי של roon. זה נכון ? לחץ כדי להרחיב... כן, צריך לשלם מנוי גם וגם, אבל כדי לעשות מנוי נסיון לראות אם זה מתאים לך. ב ROON תחת SERVICES יש לבחור TIDAL ואפשר תחת STORAGE לבחור קישור למוזיקה מקומית שלך. כל הנגינה היא דרך ROON לא צריך כלל התקנה של TIDAL.
נכתב ע"י phonics: לא ממש הבנתי איך אני מנגן סטרימינג של טידל דרך נגן של roon , מה שאני מבין זה שאני צריך לשלם עבור 2 התוכנות, כלומר מנוי לטידל + מנוי של roon. זה נכון ? לחץ כדי להרחיב... כן, צריך לשלם מנוי גם וגם, אבל כדי לעשות מנוי נסיון לראות אם זה מתאים לך. ב ROON תחת SERVICES יש לבחור TIDAL ואפשר תחת STORAGE לבחור קישור למוזיקה מקומית שלך. כל הנגינה היא דרך ROON לא צריך כלל התקנה של TIDAL.