סטרימינג עם טידל, בינתיים ככה ככה

  • פותח הנושא פותח הנושא phonics
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

לא ממש הבנתי איך אני מנגן סטרימינג של טידל דרך נגן של roon , מה שאני מבין זה שאני צריך לשלם עבור 2 התוכנות, כלומר מנוי לטידל + מנוי של roon. זה נכון ?
 
לא ממש הבנתי איך אני מנגן סטרימינג של טידל דרך נגן של roon , מה שאני מבין זה שאני צריך לשלם עבור 2 התוכנות, כלומר מנוי לטידל + מנוי של roon. זה נכון ?

כן, צריך לשלם מנוי גם וגם, אבל כדי לעשות מנוי נסיון לראות אם זה מתאים לך.
ב ROON תחת SERVICES יש לבחור TIDAL ואפשר תחת STORAGE לבחור קישור למוזיקה מקומית שלך.
כל הנגינה היא דרך ROON לא צריך כלל התקנה של TIDAL.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור