סאונד ממחשב ל- LCD

  • פותח הנושא פותח הנושא ozdaya
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ozdaya

אוהב את התחום
הודעות
62
מעורבות
0
נקודות
6
שלום,
רכשתי היום LCD TOSHIBA XV550 בגודל 37" ואני מחכה בציפייה רבה למשלוחה...
אני מתכוון לשים אותה בסלון ולחבר אליה את המחשב שבחדר (היתרון שיש בדירת 2 חדרים..) בכבל DVI-HDMI.
איזו אפשרות יש לי לחבר גם את הסאונד ל-LCD בסלון מבלי לנתק את הרמקולים שמחוברים למחשב בחדר?

יש לי כ.קול מובנה על לוח האם (דגם: gigabyte ga-p35-s3l) ויש שם כל מיני יצאות שאני לא מכיר כמו למשל: SPDIF OUT.
וכ.מסך: leadtek 8600gts 256m עם 2 יציאות DVI

אשמח לקבל פתרון לנושא.
 

שכחתי לציין שעם הכרטיס מסך יש סוג של מתאם שמתחבר לכ.מסך ומצדו השני יש לי S-VIDEO + שלוש בננות בצבע אדום/כחול/ירוק
 
לחיבור אל המסך תתאים יציאת אודיו אנלוגית, כמו למשל יציאת האוזניות בכרטיס קול, אין קשר לחיבורי וידאו בכרטיס מסך.
 
הבננות אדום/כחול/ירוק זה חיבור וידאו? לא אודיו?
אפשר לחבר גם רמקולים וגם את המסך LCD דרך חיבור אוזניות בעת ובעונה אחת?
 

אדום/כחול/ירוק מתייחס לחיבור וידאו מסוג קומפוננט, ראה כאן: מדריך חיבורי וידאו אודיו
לגבי האודיו, ניתן לרכוש מפצל עבור יציאת האוזניות.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור