נפלה החלטה לקנות c6200

  • פותח הנושא פותח הנושא meni12321
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

meni12321

חבר אתר
הודעות
6
מעורבות
0
נקודות
0
רוצה לקנות אותה מסלון חללית, ב 4800 מהאינטרנט, שווה? ( 40 אינץ)
יש הצעות אחרות בסכום הזה? בעיקר למשחקי סוני 3. 60%, ו 40% sd
תודה:-)
 

יש לי אחלה הצעה בשבילך- תפעיל ת'אצבעות\ רגליים ותעשה סקר שווקים .
 
איזה טלוויזיה יותר טובה הנ''ל או ue40d5003?
 
אין טובה יותר, לך תראה בעיניים שלך את הטלביזיות ותחליט מה אתה יותר אוהב.
בעיקרון סידרה C היא משנת 2010 ולא מיוצרת יותר. סידרה D היא זו של 2011. לא לכולם זה משנה והמחיר הנמוך של השאריות של סידרה C מפתה מאוד.
 

מה אתה אומר על lg lv371iעדיפה?ח
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור