M meni12321 חבר אתר הודעות 6 מעורבות 0 נקודות 0 29/8/11 #1 רוצה לקנות אותה מסלון חללית, ב 4800 מהאינטרנט, שווה? ( 40 אינץ) יש הצעות אחרות בסכום הזה? בעיקר למשחקי סוני 3. 60%, ו 40% sd תודה
רוצה לקנות אותה מסלון חללית, ב 4800 מהאינטרנט, שווה? ( 40 אינץ) יש הצעות אחרות בסכום הזה? בעיקר למשחקי סוני 3. 60%, ו 40% sd תודה
O onoff אוהב את התחום הודעות 264 מעורבות 1 נקודות 18 30/8/11 #2 יש לי אחלה הצעה בשבילך- תפעיל ת'אצבעות\ רגליים ותעשה סקר שווקים .
M meni12321 חבר אתר הודעות 6 מעורבות 0 נקודות 0 31/8/11 #3 איזה טלוויזיה יותר טובה הנ''ל או ue40d5003?
A ahersko אוהב את התחום הודעות 267 מעורבות 1 נקודות 18 1/9/11 #4 אין טובה יותר, לך תראה בעיניים שלך את הטלביזיות ותחליט מה אתה יותר אוהב. בעיקרון סידרה C היא משנת 2010 ולא מיוצרת יותר. סידרה D היא זו של 2011. לא לכולם זה משנה והמחיר הנמוך של השאריות של סידרה C מפתה מאוד.
אין טובה יותר, לך תראה בעיניים שלך את הטלביזיות ותחליט מה אתה יותר אוהב. בעיקרון סידרה C היא משנת 2010 ולא מיוצרת יותר. סידרה D היא זו של 2011. לא לכולם זה משנה והמחיר הנמוך של השאריות של סידרה C מפתה מאוד.