נגיף הקורונה והשפעתו בעולם...

  • פותח הנושא פותח הנושא tomertsin
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

הזוי, כמה נזקים כלכליים ונזק עצום, רק בגלל הרגלי תזונה חולניים של הסינים... הקטע הוא שהם לא למדו. אין שום הוראה לבטל את שוק חיות הבר ולא את פסטיבל שחיטת הכלבים...

זה לא ברור דווקא שחולה ה-0 בא משם.
https://nypost.com/2020/02/22/dont-buy-chinas-story-the-coronavirus-may-have-leaked-from-a-lab/
 

או...או...ידיעה חשובה:

קישור לפייסבוק של התערוכה: https://www.facebook.com/HighEndSociety/

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
תרגום גוגל: "ה- END END 2020 המתוכנן בין ה- 14 ל -17 במאי בוטל בגלל ההתפתחות המחמירה כיום בנוגע להתפשטות הסוג החדש של נגיף הקורונה. אנו נעדכן אותך.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
באתר עדיין יש ספירה לאחור ללא הודעות...
 
לגבי בשר, עם או ללא מלח או שחיטה כשרה או כיתת יורים, מחקרים הראו שצריכה של מזון מהחי אינה בריאה, שלא לדבר על הצד האכזרי שבכך.

אני חושב שאין דבר יותר אכזרי מלראות פרה ולא לאכול אותה. ולגבי המחקרים. אם אני לא אוכל בשר אני נעשה חולה.
 
יש המון רעיונות הומוריסטים לקשר בין המחלה לבירה.
אף אחד בחברת הבירה, לא היה מהין.
 

הזוי, כמה נזקים כלכליים ונזק עצום, רק בגלל הרגלי תזונה חולניים של הסינים... הקטע הוא שהם לא למדו. אין שום הוראה לבטל את שוק חיות הבר ולא את פסטיבל שחיטת הכלבים...
נראה לך שהסינים גדלו על בירכי הרב ש”ך,או שחונכו במסגרת חב״ד,
שאתה מציע להם לשנות הרגלי אכילה...
גם שחיטה כשרה,נראית בעולם אכזרית.
ביקרתי בחלק גדול ממדינות המזרח,שפע אין שם.
במיוחד בכפרים.
הם אוכלים כל מה שמספק חלבון ואנרגיה...לא בררנים.

לפני חצי שנה,ביקרתי בווייטנאם,יש לנו חבר שהתחתן שם בכפר כל כך נידח עם מקומית,
גברים נמוכים עם חליפות מרופטות,שאני יכול להישבע שהיו בוויטקונג,חיכו אלנו,ולא הפסיקו לצלם אותנו.
ישבנו בשולחן הכבוד,והאזנו לתוכנית האומנותית,שכללה קריוקי בוויטנאמית,של הכשרונות המבטיחים בכפר.
בחוץ בישלו,רק אלוהים יודע מה...
כמובן סירבנו בנימוס,והסתפקו בבירה “טייגר״ מקומית.
אבל כולם שם לעסו בתאבון.
אנשים חיים,אוכלים ונהנים,בין אם זה עטלף,או מרק סנפיר כריש.
אל תשפוט אנשים ותרבויות,דרך ראייתך שלך.
שבת שלום.
 
מה עם hifideluxe?

בינתיים מתקיים כרגיל: http://www.hifideluxe.de/
 

לא היית בהודו :)

תמיד אמרתי שההודים אכזריים.
 

חרדים זה גזע?
אובזרבציה זו שינאה?

מדובר על סממנים יהודים. בית כנסת, מזוזה וכ״ו.
אני מוכן לנחש שמיכאל אינו אדם מאמין, אני מוכן לנחש שהוא מגדיר את עצמו כאטאיסט. אני מוכן לנחש את אותו הדבר לגבייך.
 
האם תתקיים תערוכה axpona הגדולה בארה"ב בין 19-17 לאפריל?

בינתיים כן.


https://www.axpona.com/
 
נערך לאחרונה ב:
מדובר על סממנים יהודים. בית כנסת, מזוזה וכ״ו.
אני מוכן לנחש שמיכאל אינו אדם מאמין, אני מוכן לנחש שהוא מגדיר את עצמו כאטאיסט. אני מוכן לנחש את אותו הדבר לגבייך.

לא מגדיר את עצמי, אני לא מאמין.. מצד שני לא הולך לטיב טעם וקונה דווקא חזיר.. לא אכפת לי ממש מהאוכל. התחתנו ברבנות. רב בחתונה היה רב לאו. אני עובד 15 שנה עם חרדים, רוב הזמן עבדתי בשכונה חרדית בירושלים. מה שאמרתי זה לא היה מתוך שנאה, אלא אובזרבציה אכן.

באותו נושא, אחד המשפיעים בכנסייה הרוסית שמע על האיסור באיטליה על התכנסות בכנסיה ואמר כי המאמינים צריך להתנגד לצו איסור וזה הזמן לבדוק את חוזק האמונה.

לינק
https://www.wsj.com/articles/italian-churches-go-into-quarantine-11582847215

אני דיברתי על זה,
ואולי עכשיו אני אהיה יותר מובן.
 

אובזרבציה זו שינאה?
מאוד!
כשהיא חד צדדית.

ההוא הביא לינק ב 2018, המזהיר מחצבת באוקראינה?
אבל ברור שהוא רץ להביא על חרדים.

וכמו שנמר אמר, אני מנחש אותו דבר לגביך.
 
מדובר על סממנים יהודים. בית כנסת, מזוזה וכ״ו.
אני מוכן לנחש שמיכאל אינו אדם מאמין, אני מוכן לנחש שהוא מגדיר את עצמו כאטאיסט. אני מוכן לנחש את אותו הדבר לגבייך.
לא מאמין בדת . לא מאמין באף דת . איני אתאיסט , איני יודע בוודאות אם יש או אין ישות שעונה על הגדרת האמונה שלנו במה שקוראים לו "אלוהים" . דתות זו שטות והמצאה אנושית , אין לאדם האידיוט הממוצע (90 אחוז מהאנושות , 90 אחוז מהמדינה) את היכולת לשלב אמונה וסובלנות , לפיכך במפגש עם הטבע האנושי המחורבן אמונה דתית מקבלת מימד נפיץ ועל העדות יבואו רוב אם לא כל המלחמות והסכסוכים באלפי השנים האחרונות .

פועל יוצא של הנטייה האנושית להגדרה עצמית דרך הטקטיקה העקומה של התאחדות תחת קבוצות שיוך היא האבחנה של "אנחנו והם" שעומדת בבסיס הפרשנות הדתית של כל אדם מאמין בעולם הזה ומכתיבה במין אפקט של כדור שלג את ההשלכות המעוותות של האבחנה הזו כפי שהן באות לידי ביטוי בפלגנות על רקע דתי , פוליטי וגזעי/אתני.

אין דבר כזה שנקרא יהודים . אין דבר כזה שנקרא מוסלמים . אף אחד לא נולד עם שיוך דתי או פוליטי , כל אלה הם מבנים אנושיים שאנו מאמצים בינקות ונכלאים בהם לכל חיינו בהמשך . העובדה שחתכו לך או הטבילו אותך או שההורים שלך מגדירים עצמם כבני דת מסוימת לא משנה את העובדה הזו .נולדנו בני אדם , בני אנוש . דף ריק , גוף קיבול שתוכנו ייקבע רק ע"י מאפיינים סביבתיים בשילוב עם תכונות גנטיות ספציפיות פחות או יותר לשיוך אתני מסוים.

אני בן אדם , אתה בן אדם . הוא בן אדם , הם בני אדם . וזהו .
אין שום סיבה הגיונית או עובדתית לכבול את עצמנו לתבניות שאחרים בנו עבורנו.

צא מהפרדיגמה.
 

אובזרבציה זו שינאה?
מאוד!
כשהיא חד צדדית.
ההוא הביא לינק ב 2018, המזהיר מחצבת באוקראינה?
אבל ברור שהוא רץ להביא על חרדים.
.

אם זו המסקנה שלך , עצוב . אתה כל כך מוטה שאין טעם לדיון הגיוני.
 
ההוא הביא לינק ב 2018, המזהיר מחצבת באוקראינה?
אבל ברור שהוא רץ להביא על חרדים.

זו עובדה, לא מסקנה.
אבל לא באמת ציפיתי ממך ליותר.

ואחרי התגובה שלך לנמר ...
ספון בהווה ואמינא, כי אתה אור החוכמה בעולם.
תנחומי.

שא ברכה.
 
אל תרתח חגי, כי נדמה לי (כמי שאינו מעורב רגשית), שיש כאן קצר בתקשורת ותו לו.

לא רק מינכן: גם תערוכת הרכב הגדולה ביותר בעולם, תערוכת ז'נבה בוטלה. ומדובר בתערוכה גדולה בסדרי גודל מתערוכת אודיו.
מי שמכור להאזנה למוסיקה כמו המכובדים הפוקדים פורום זה, לא מבין את השבר הגדול "בבידוד" מול המערכת לשבועיים ימים :) תביא קורונה, תביא ווינשטפן תביא לף בלונד..
 

לא מאמין בדת . לא מאמין באף דת . איני אתאיסט , איני יודע בוודאות אם יש או אין ישות שעונה על הגדרת האמונה שלנו במה שקוראים לו "אלוהים" . דתות זו שטות והמצאה אנושית , אין לאדם האידיוט הממוצע (90 אחוז מהאנושות , 90 אחוז מהמדינה) את היכולת לשלב אמונה וסובלנות , לפיכך במפגש עם הטבע האנושי המחורבן אמונה דתית מקבלת מימד נפיץ ועל העדות יבואו רוב אם לא כל המלחמות והסכסוכים באלפי השנים האחרונות .

פועל יוצא של הנטייה האנושית להגדרה עצמית דרך הטקטיקה העקומה של התאחדות תחת קבוצות שיוך היא האבחנה של "אנחנו והם" שעומדת בבסיס הפרשנות הדתית של כל אדם מאמין בעולם הזה ומכתיבה במין אפקט של כדור שלג את ההשלכות המעוותות של האבחנה הזו כפי שהן באות לידי ביטוי בפלגנות על רקע דתי , פוליטי וגזעי/אתני.

אין דבר כזה שנקרא יהודים . אין דבר כזה שנקרא מוסלמים . אף אחד לא נולד עם שיוך דתי או פוליטי , כל אלה הם מבנים אנושיים שאנו מאמצים בינקות ונכלאים בהם לכל חיינו בהמשך . העובדה שחתכו לך או הטבילו אותך או שההורים שלך מגדירים עצמם כבני דת מסוימת לא משנה את העובדה הזו .נולדנו בני אדם , בני אנוש . דף ריק , גוף קיבול שתוכנו ייקבע רק ע"י מאפיינים סביבתיים בשילוב עם תכונות גנטיות ספציפיות פחות או יותר לשיוך אתני מסוים.

אני בן אדם , אתה בן אדם . הוא בן אדם , הם בני אדם . וזהו .
אין שום סיבה הגיונית או עובדתית לכבול את עצמנו לתבניות שאחרים בנו עבורנו.

צא מהפרדיגמה.
:בעד: וואוו :בעד: !!!
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור