נגיף הקורונה והשפעתו בעולם...

  • פותח הנושא פותח הנושא tomertsin
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

/ח_ג_י / liranbh / EB1000 / michael123 / roberts ואחרים,

להזכירכם, אתם יכולים לשלוח לפורום כל דבר הרלוונטי לעולם האודיו, הווידיאו, המוזיקה והקולנוע הביתי. במקום זה אתם שולחים הצהרות משמיצות, פוגעות או מעליבות באדם, הודעות משתלהבות, התקפות אישיות או תוכן ללא קשר. העלבה של חבר פורום אחר (וזה לא משנה למה) לא תתקבל בברכה. גולש אשר לא יצליח להשתלב ברוח הפורום ויתעקש לפרסם הודעות שמקומן אינם בפורום, או שינסה לגרום להפרעות מכוונות, יחסם - ראו הוזהרתם!
 
אתה מאכזב אותי מיכאל. אבל ממש. אם היית יודע כמה חילוניים נטולי היגיינה יש כאן אז הנה כמה איזכורים.

רוב החילוניים לא שוטפים ידיים לפני אוכל. לעומת זאת, נטילת ידיים בדת היא חובה. וגם האוכל למשל, כולו בריא יותר. אם זה הבשר שנרצח במלח ומבושל היטב. אוכל חי, נדיר ביותר בחברה החרדית. נכון, הם מזיעים יותר משום שהם לובשים ארוך גם בקיץ. גם אתה, אם תלבש את מה שהם לובשים, יהיה לך ריח זיעה. מה לעשות, זה לא שהדם שלהם מסריח - נשבע לך, בדוק מחקרית. חרדי ואתה - אותו דם.

ואתה ניכנס חזק לקטע של המזוזה? אז בוא נלך יותר רחוק. כמה דלתות אתה פותח ביום (מכונית, משרדים, מקומות ציבוריים) ואחר כל יורד על איזה פלאפל טוב בלי לשטוף ידיים?

ואם היית צודק, ואתה לא, אז רוב המחלות היו צריכות להגיע מהחברה החרדית. לא? הרי הם גם מסריחים, גם נוגעים בפויה הזה (מזוזה) וגם, מתפללים יחד. בטח בתי הכנסת מלאים מחלות.

ולכן אקח אותך הכי רחוק שאפשר. דיילים ודיילות אוויר - הם הכי מסוכנים לחברה. שהרי הם לא רק נימצאים במקום צפוף כל הזמן שבו מתחלפים האנשים. הם בנוסף לכף נימצאים קבוע במקום צפוף וסגור ומלא חיידקים. ויותר גרוע מהם? יש ויש, מלצרים באולמות אירועים. זה לא רק צפוף, זה גם כל הזמן לגעת באוכל של אנשים ולא רק - הם גם מגישים את האוכל הזה.

מיכאל. יצא לך רע, וזו לא פעם ראשונה. בדוק את עצמך אחי.
הייתי בטולדו לפני זמן מה, עיר יפהפיה ומאוד מומלצת אגב, עם רובע יהודי יפהפה ומאוד מרשים. הדרכה מקומית שקיבלתי שם סיפרה על התקופה הימיבינמית שבה גורשו היהודים מהעיר והסיבה לכך הטענה של תושבי העיר האחרים ולפיה הסיבה שהיהודים כמעט ולא נדבקו במגפת האבעבועות השחורות, היא שהם למעשה גרמו לה בנסיון להפטר משכניהם הגויים, בעוד הסיבה האמיתית היא שהיהודים פשוט שמרו על היגיינה בשל דתם המחייבת נטילת ידיים למשל וכאן אני מתחבר אליך נמר.
 
קורונה לא מצליחה להתחמק מפגיעה במכירות הבירה שלה

הקישור מ-YNET
https://www.ynet.co.il/economy/article/S1QlKfHVU
 

מה אני אגיד, צריך להזהר עם מזוזות.

בוא נראה אם ההבחנה שלי - שהפאניקה בארץ היא בגלל דוסים - נכונה. הם גם צפופים, היגינה על הפנים
אחת התגובות הכי מגעילות בהיסטוריה של הפורום הזה.
 
/ח_ג_י / liranbh / EB1000 / michael123 / roberts ואחרים,

להזכירכם, אתם יכולים לשלוח לפורום כל דבר הרלוונטי לעולם האודיו, הווידיאו, המוזיקה והקולנוע הביתי. במקום זה אתם שולחים הצהרות משמיצות, פוגעות או מעליבות באדם, הודעות משתלהבות, התקפות אישיות או תוכן ללא קשר. העלבה של חבר פורום אחר (וזה לא משנה למה) לא תתקבל בברכה. גולש אשר לא יצליח להשתלב ברוח הפורום ויתעקש לפרסם הודעות שמקומן אינם בפורום, או שינסה לגרום להפרעות מכוונות, יחסם - ראו הוזהרתם!
לדעתי....כשנושא השרשור הוא וירוס הקורונה ניתן לראות את העניין כסוג של "המטבחון".....וכל עוד לא הייתה פגיעה "לגופו" בפרט בודד מהחברים אז הכל בסדר.
 
נערך לאחרונה ב:
תעזבו ויכוחים עדתיים ופוליטיים. תכלס מה הייתם עושים במקומי כאשר יש לי ביטוח ביטול טיסה עם החזר של 80% וביטול בית מלון עם החזר מלא.
 

אני הייתי נשאר בבית.

אריה
 
תעזבו ויכוחים עדתיים ופוליטיים. תכלס מה הייתם עושים במקומי כאשר יש לי ביטוח ביטול טיסה עם החזר של 80% וביטול בית מלון עם החזר מלא.

אני הייתי מבטל. תלוי כמה אתה מתבאס מחוסר ודאות ומאפשרות של בידוד, ביטולי טיסות אילוצי חבישת מסכות וכו'. אני לא ככ פוחד מהוירוס, אלא יותר מהמצבים שאנשים יכולים להגיע אליהם בגללו. הציויליזאציה והתרבות הן רק קרום דק ולפעמים קשה להיוכח בזה.
 
לדעתי....כשנושא השרשור הוא וירוס הקורונה ניתן לראות את העניין כסוג של "המטבחון".....וכל עוד לא הייתה פגיעה "לגופו" בפרט בודד מהחברים אז הכל בסדר.
ממש לא נכון
שום כותרת לא נותנת זכות למישהו להכפיש ציבור שלם
זה פורום אודיו נקודה
רוצה להכפיש דתיים לך לפורומים של הארץ ודומיו
אני לא נכנס לאתרים האלו כי לא בא לי לקרוא את הרעל הזה
אני נכנס לפה בגלל שכאן מדברים על אודיו בלבד
 

קורונה לא מצליחה להתחמק מפגיעה במכירות הבירה שלה

הקישור מ-YNET
https://www.ynet.co.il/economy/article/S1QlKfHVU

זו פספוס הזדמנות וטפשות של החברה. יכלו לנצל את המומנטום ולקבל קמפיין עולמי בחינם, ובמקום זאת ניסו לשמור על פרופיל נמוך ואכלו אותה. יש המון רעיונות הומוריסטים לקשר בין המחלה לבירה.
 
לאן אתה טס?
כבר כתבתי בתחילת השרשור: ליסבון.
 

כבר כתבתי בתחילת השרשור: ליסבון.

לא יודע בני כמה אתם.
בני 60+?
מחלות לב?
סכרת?
דרכי נשימה?

לבני 20-50 אני לא רואה סיבה מיוחדת לבטל פורטוגל

אם זה היה יפן או הונג קונג..
יש לי אחיינית שטסה ליפן באפריל, עוד לא ביטלה.

בכלל, מומחים אומרים כי הוירוס ישאר כאן כמו שפעת ויחזור בכל עונת החורף.
צריך להתייחס בהתאם.

אגב, אני בעצמי טס ללונדון בעוד 3 שבועות.
 
אנשים נוהגים בכבישים, לא פוחדים?
אני לשמחתי עברתי למשרד קרוב לבית, אבל מדי פעם שאני צריך לקחת רכב זה פשוט כמו לצאת למלחמה. מערכת הבטיחות של וולוו לא יודעת להתמודד.

אפשר למות במהלך הלידה. לא נעשה ילדים?

כל טיסה היא סיכון.
כשהייתי חולה לאחרונה זה היה שנדבקתי בטיסה.
פעם הגעתי ללקוח באוסטרליה עם חום 39,
לפני כמה חודשים נסתמו לי אוזניים בטיסה לניו זילאנד
ואני בדרך כלל בריא
 
נערך לאחרונה ב:
או...או...ידיעה חשובה:

87617393_3011604188871296_6419540312837849088_o.jpg

קישור לפייסבוק של התערוכה: https://www.facebook.com/HighEndSociety/

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
תרגום גוגל: "ה- END END 2020 המתוכנן בין ה- 14 ל -17 במאי בוטל בגלל ההתפתחות המחמירה כיום בנוגע להתפשטות הסוג החדש של נגיף הקורונה. אנו נעדכן אותך.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 

תמונות מצורפות

  • 87617393_3011604188871296_6419540312837849088_o.jpg
    87617393_3011604188871296_6419540312837849088_o.jpg
    KB 130.9 · צפיות: 360
נערך לאחרונה ב:
ממש לא נכון
שום כותרת לא נותנת זכות למישהו להכפיש ציבור שלם
זה פורום אודיו נקודה
רוצה להכפיש דתיים לך לפורומים של הארץ ודומיו
אני לא נכנס לאתרים האלו כי לא בא לי לקרוא את הרעל הזה
אני נכנס לפה בגלל שכאן מדברים על אודיו בלבד
מסכים לגמרי. אבל בוא נעזוב את שוכני "הארץ" ודומיהם, שם לא ראיתי התבטאויות כאלה ואם כן הן לא תעבורנה בשקט, כמו שלא נזכיר את שוכני רוטר ודומיהם.
שבת שלום ומנוחה לכולם תנשקו את מה או מי שבא לכם רק בזהירות.
 
או...או...ידיעה חשובה:

קישור לפייסבוק של התערוכה: https://www.facebook.com/HighEndSociety/

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
תרגום גוגל: "ה- END END 2020 המתוכנן בין ה- 14 ל -17 במאי בוטל בגלל ההתפתחות המחמירה כיום בנוגע להתפשטות הסוג החדש של נגיף הקורונה. אנו מנעדכן אותך.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


לוגיסטיקה.. סינים כנראה מממנים גם את היי פיי


This news is yet another blow to brands and their associated teams as many manufacturers are already feeling the pinch due to the logistics chain breaking down. Over recent weeks, completed products and even parts have been prevented from being transported out of affected areas.
 
כמאמר השיר:

 

אין כמו קשקושי פוליטיקה 3 יום לבחירות,
בהחלט מתכון לאריכות ימים.

אגב
בני ברק
צפיפות אוכליסין מהגבוהות בארץ
נמצאים בתחתית הטבלה במדד עושר ואיכות חיים.
זיהום אויר לא קטן כיאה למרכז הארץ
חלק גדול (ביחס לחילונים) לא מאמין ברפואה מודרנית וממעט לבקר בבתי חולים.
לא שמעו על תוספי מזון וויטמינים.
מנשקים מזוזות מיקצועיים
ובעלי תוחלת חיים מהגבוהות בארץ.
 
הזוי, כמה נזקים כלכליים ונזק עצום, רק בגלל הרגלי תזונה חולניים של הסינים... הקטע הוא שהם לא למדו. אין שום הוראה לבטל את שוק חיות הבר ולא את פסטיבל שחיטת הכלבים...
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור