yuria אוהב את התחום הודעות 172 מעורבות 23 נקודות 18 26/12/07 #1 אבקש לשמוע המלצות לשני סוגי ה-LCD האילו LCD של סמסונג יחובר ע"י טרנסקודר להוט (חיבור קומפוננט במסך) LCD של סוני יוחבר ב- RGB להוט (כבל סקראט ) הצפיה שלי : ממיר הוט - 80% DIVX - 20% איזה מהמסכים יותר סלחני בשידורי כבלים
אבקש לשמוע המלצות לשני סוגי ה-LCD האילו LCD של סמסונג יחובר ע"י טרנסקודר להוט (חיבור קומפוננט במסך) LCD של סוני יוחבר ב- RGB להוט (כבל סקראט ) הצפיה שלי : ממיר הוט - 80% DIVX - 20% איזה מהמסכים יותר סלחני בשידורי כבלים
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 26/12/07 #2 שאלה טובה, עליה ניתן לענות רק לאחר צפיה בשני המסך צד בצד...
Murciano אוהב את התחום הודעות 86 מעורבות 0 נקודות 0 26/12/07 #3 בעקרון אין כ"כ הבדל אבל אני בסה"כ יותר אוהב את הסוני
Murciano אוהב את התחום הודעות 86 מעורבות 0 נקודות 0 26/12/07 #4 סליחה חוץ מהניגודיות שהיא יותר גבוהה בסמסונג #
R REMO חבר אתר הודעות 9 מעורבות 0 נקודות 0 30/1/08 #5 רכשתי את הסוני אכזבה גדולה אמנם התמונה נקייה אבל חסר לה עומק , תלת מיימד לדעתי הסמסונג חדה ועמוקה יותר יש הבדל עצום בין שני המסכים בסמסונג השחור הוא שחור דרך אגב את הסוני החזרתי לחנות והזמנתי את הסמסונג נערך לאחרונה ב: 30/1/08
רכשתי את הסוני אכזבה גדולה אמנם התמונה נקייה אבל חסר לה עומק , תלת מיימד לדעתי הסמסונג חדה ועמוקה יותר יש הבדל עצום בין שני המסכים בסמסונג השחור הוא שחור דרך אגב את הסוני החזרתי לחנות והזמנתי את הסמסונג