מתלבט בין LCD SAMSUNG LA40M81B לבין SONY 40T3500

  • פותח הנושא פותח הנושא yuria
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

yuria

אוהב את התחום
הודעות
172
מעורבות
23
נקודות
18
אבקש לשמוע המלצות לשני סוגי ה-LCD האילו
LCD של סמסונג יחובר ע"י טרנסקודר להוט (חיבור קומפוננט במסך)
LCD של סוני יוחבר ב- RGB להוט (כבל סקראט )

הצפיה שלי :
ממיר הוט - 80%
DIVX - 20%

איזה מהמסכים יותר סלחני בשידורי כבלים
 

שאלה טובה, עליה ניתן לענות רק לאחר צפיה בשני המסך צד בצד...
 
בעקרון אין כ"כ הבדל אבל אני בסה"כ יותר אוהב את הסוני
 
סליחה

חוץ מהניגודיות שהיא יותר גבוהה בסמסונג #
 

רכשתי את הסוני אכזבה גדולה

אמנם התמונה נקייה אבל חסר לה עומק , תלת מיימד

לדעתי הסמסונג חדה ועמוקה יותר

יש הבדל עצום בין שני המסכים בסמסונג השחור הוא שחור

דרך אגב את הסוני החזרתי לחנות והזמנתי את הסמסונג
 
נערך לאחרונה ב:
אני מעדיף את הסוני
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור