פלזמה מתי יוצאות הפלזמות החדשות של פנסוניק?

  • פותח הנושא פותח הנושא Triple-z
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

על איזה מרחק צפיה אתה מדבר בו התמונה נראית "מרוחה" במסך 50" ?
 

ליאור שלום,
ניתקלתי בפרסומים על פלזמות של פנסוניק בזה הנוסח:
100hz 24p
600hz
2 תדרים במכשיר אחד???
במה זה אמור לרגש אותי?
ומה ההבדל ממכשיר 100hz או 400hz אחר?
אודה להבהרות,
תודה
 
את כל הבלבול הזה התחילה חברת LG שהחלה בפרסום המספר 600Hz בפרסומות שלה, אח"כ גם שאר החברות החלו בפרסום נתון זה.
600Hz בכלל לא קשור למנגנון החלקת תנועה [FONT=arial,helvetica,sans-serif]Intelligent Frame Creation[/FONT].
המספר 100Hz הוא זה שקשור לכך.

600Hz קשור ל- 600Hz Sub-field Driving, התייחסתי אל זה בסקירה על פלזמה 42" PQ70BR של LG.
 

זאת אומרת שפשוט להתעלם מנתון זה,במכלול השיקולים בבחירת מסך?
אם הבנתי אותך נכון,אז הנתון החשוב שמשפיע על איכות התמונה הוא 100hz?
 
אכן, זה הנתון שרלוונטי למנגנון החלקת התנועה.
למען האמת, זה חיוני יותר למסכי LCD שם מהירות התגובה נמוכה בהרבה לעומת פלזמה.
 
היי ליאור,
מהסקירה שערכתה למסכים החדשים של פנסוניק, עולה שבעיית ההשתקפויות
החמירה.האם בפנסוניק לא "סופרים" נתון זה?או שמא שיפור הבעיה בא על חשבון
איכות התמונה?
שבת שלום !
 

אתה מדבר על פנסוניק X10 מול הסדרה הקודמת PV80.
ה- PV80 התמודדה באופן מוצלח יותר עם השתקפויות, אך הציפוי הקדמי הסגלגל שלה נתן גוון מעט "כתמתם" (כתום) לפרצופים אנושיים.
ל- X10 יש גוון נכון יותר, אך גם יותר השתקפויות.
 
שלום ליאור,
טושיבה רזולושיין,באמת מהפכה?
מתי תהיה סקירה?
מה החידוש?
 
כתבתי על הנושא בכתבת ביקורת על טושיבה RV635
 

שלום ליאור,
סקירותך לגבי מסכים,מעניינות ומקצועייות ביותר.
בעזרת אילו כלים אתה קובע לגבי איכות וחדות תמונה?
האם זה "בעיניך"...או בעזרת מיכשור ספציפי?
 
תודה...
כשמדובר על פרמטרים ספציפיים, אז יש מטריצות בדיקה וכלים אחרים.
אבל, כשבאים לבחון לבסוף את מכלול היכולות, כגון עיבוד צבע + חדות + התמודדות עם תנועה וכו אזי אני משתמש בקטעי וידאו שונים משידורי טלויזיה, סרטי Blu-ray ונוספים, איתם אני מבלה שעות וימים...
 
שאלתי זו נבעה מסקר מצוי,שערכו באחד מהקניונים בארץ,ובו הציגו מס' רב של מסכים,ושאלו עשרות אנשים
באיזה מסך התמונה הטובה ביותר.למרבית האירוניה 90% מהאנשים בחרו במסך ה....זול ביותר.מיותר לציין
שהמסכים הוצגו כשהפירמה מוסתרת.
ואז שאלתי את עצמי,אולי הכל טמון "בעיני המתבונן",הרי אתה תמיד מנחה אנשים בפורום שמבקשים המלצה
למסך "תראה כמה מסכים,ותבחר את המתאים לעיניך"-תודה ידידי
 

היי ליאור,
ראיתי,השכלתי-תודה.
ה"סקר"היה פשוט גניבת דעת !
נ.ב. הבחור בסרטון ששיחק את המוכר גנב לך את ההצגה,
 
כן... זה מישל דור האגדי, הפרטנר התותח לוידאו.
 

שבת שלום ליאור,
מהם ההבדלים בין ה-c10 ל-x10 (ויש גם s10 )מבחינת
איכות תמונה/מעבד תמונה,והאם בשורה התחתונה ההבדלים
דרמטיים וניראים לעין.
 
באיכות התמונה אין כמעט הבדלים בין C10 ו- X10, יש ל- X10 כניסת HDMI נוספת ותמיכה בניגון וידאו AVCHD דרך כרטיס זיכרון SD.
דגם S10 מגיע כבר ברזולוציית FULL HD.
 
PANASONIC TH-P54S10 54

שלום!

האם הדגם הזה נחשב מיושן או חדש?
מה ההבדלים בינו לבין ה TH-P50V10M החדש???
האם תוכל לדרג את האיכויות לפי האותיות?
C.X.V.S. מי יותר טוב ומי פחות?
תודה.
 

נערך לאחרונה ב:
זה דגם חדש, שתי סדרות מתחת ל- V.
עם פנל ומעבד תמונה פשוטים יותר.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור