A ADICT אוהב את התחום הודעות 95 מעורבות 0 נקודות 0 17/2/08 #1 סליחה שזה נישמע מוזר,אך למה אין לי מריחות במסך במשחק כדורגל?(מכבי תא"-הפועל תא")הרי כל הזמן טענו שזו הבעיה במסכי LCD ,אולי זה הזמן לנפץ המיתוס?(המרושע)
סליחה שזה נישמע מוזר,אך למה אין לי מריחות במסך במשחק כדורגל?(מכבי תא"-הפועל תא")הרי כל הזמן טענו שזו הבעיה במסכי LCD ,אולי זה הזמן לנפץ המיתוס?(המרושע)
A ADICT אוהב את התחום הודעות 95 מעורבות 0 נקודות 0 17/2/08 #3 נכתב ע"י Ozen: איזה מסך יש לך? לחץ כדי להרחיב... KDL40P3000 SONY
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 17/2/08 #4 הבעיה היתה חמורה בדגמים הראשונים של מסכי ה- LCD, לאחר מספר דורות ושיפורים, כיום הפכה לזניחה ברוב המסכים. כך שמה שאתה רואה הוא תקין, עינך לא מטעות אותך
הבעיה היתה חמורה בדגמים הראשונים של מסכי ה- LCD, לאחר מספר דורות ושיפורים, כיום הפכה לזניחה ברוב המסכים. כך שמה שאתה רואה הוא תקין, עינך לא מטעות אותך
A ADICT אוהב את התחום הודעות 95 מעורבות 0 נקודות 0 17/2/08 #5 זה רק מראה שהסבלנות משתלמת,ואפקט העדר בקניית המסכים הקודמים לא השתלם לקונים הנחפזים......
carmi כתב האתר צוות האתר הודעות 14,184 מעורבות 1,629 נקודות 113 18/2/08 #8 לפי מה שקורה כאן בזמן האחרון הכדורסל הישראלי מאוד מעניין השנה