מריחה בכדורגל?

  • פותח הנושא פותח הנושא ADICT
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ADICT

אוהב את התחום
הודעות
95
מעורבות
0
נקודות
0
סליחה שזה נישמע מוזר,אך למה אין לי מריחות במסך במשחק כדורגל?(מכבי תא"-הפועל תא")הרי כל הזמן טענו שזו הבעיה במסכי LCD ,אולי זה הזמן לנפץ המיתוס?(המרושע);)
 

איזה מסך יש לך?
 
הבעיה היתה חמורה בדגמים הראשונים של מסכי ה- LCD, לאחר מספר דורות ושיפורים, כיום הפכה לזניחה ברוב המסכים.
כך שמה שאתה רואה הוא תקין, עינך לא מטעות אותך :)
 

זה רק מראה שהסבלנות משתלמת,ואפקט העדר בקניית המסכים הקודמים לא השתלם לקונים הנחפזים......:P
 
או שהם לא רואים כדורגל...
 
ואם הם רואים כדורסל?.........:D
 

לפי מה שקורה כאן בזמן האחרון הכדורסל הישראלי מאוד מעניין השנה
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור