מעוניין לדעת מה כמות החברים שמבצעים מדידות בREW כדי להבין אם שווה לי להשקיע בכתיבת פוסטים בנושא.

  • פותח הנושא פותח הנושא issi
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אם אתה מודד רמקול שמאל וימין בנפרד.
שזה בגדול מה שצריך.
אני אישית מתאצל ומודד ביחד.

מה שאתה מתאר יכול להיות בגגל בעית ציוד, בעית שמיעה, חוסר סימטריה בחדר.

כי ברוב החדרים תמיד נשמע לי רמקול ( צד אחד ) חזק מהשני, גם בהקלטות שונות ומקורות שונים זה אותו הצד
יתכן שזו בעיית שמיעה שלי אם כי זה אינו תמיד באותו הצד, בחדרים שונים צדדים שונים.
 
נערך לאחרונה ב:
ברשותכם שאלה תמימה,
כי ברוב החדרים תמיד נשמע לי רמקול ( צד אחד ) חזק מהשני, גם בהקלטות שונות ומקורות שונים זה אותו הצד.
יתכן שזו בעיית שמיעה שלי אם כי זה אינו תמיד באותו הצד.
במערכת הבדיקות יש גם אחת לבדיקת הנושא הנ״ל?
המלצה פשוטה,
תסתובב כך שהגב יהיה מול הרמקולים ועדין תהיה בנקודת ההאזנה.
אם העוצמות מתהפכות, בעיה באוזן, דרושה בדיקה אצל רופא אף אוזן וגרון ובדרך כלל זה פקק שעווה שהוא יטפל בו.
אם זה עובר מאוזן לאוזן יכול להיות מנוזלים בין האוזן לפה בעית בריאות שצריך לטפל, ווירוס, או בעיה אחרת והצד שבאותו זמן היו בו נוזלים תישמע חלש יותר.
זה גם יכול להיות פסיכואקוסטי, מי יודע.
איסי, אבא של רופא פנימי וגריאטרית מומחה.
 

זה דורש חריצות, ואני לא בטוח שיש את התכונה הזאת ל....
כנראה יותר קל לשלוף את כרטיס האשראי ולהחליף מכשירים ללא צורך כאשר הבעיה היא החדר והאקוסטיקה.
בהצלחה
לא הבנתי את התגובה למה שכתבתי.

סה"כ אמרתי שאפשר לתרגם אוטומטית מאמרים מאנגלית (ומשפות אחרות) לעברית עם הגדרות פשוטות מאוד, כך שאין צורך מיוחד בכתיבת מאמרים חדשים בעברית.

אני לא רואה קשר לחריצות, או להחלפת מכשירים/
 
לא הבנתי את התגובה למה שכתבתי.

סה"כ אמרתי שאפשר לתרגם אוטומטית מאמרים מאנגלית (ומשפות אחרות) לעברית עם הגדרות פשוטות מאוד, כך שאין צורך מיוחד בכתיבת מאמרים חדשים בעברית.

אני לא רואה קשר לחריצות, או להחלפת מכשירים/
מיתנצל אם לא הסברתי את בברור
לדעתי כאשר אדם עוסק בנושא שהוא תחביב שלו חשוב שיעמיק וישפר הבנה ויגלה סקרנות.
זה אומר זה אומר קצת ידע באקוסטיקה, מה זה תדר, מה זה עוצמה, מה זה גל עומד, מה זה זמן דעיכה, מה זה אימפקט.
כיום עם בינה מלאכותי קל לקבל הסבר בכול רמה, לבקש פרוט, לבקש, פישוט, אבל זה דורש קצת אנרגיה ומאמץ.
מוכרי הציוד בהחלט לא מעודדים את זה כי הם רוצים למכור וזה מובן זו הפרנסה שלהם, ולכן ימליצו על החלפת ציוד.
מקווה שהסברתי את עצמי,
איסי
 
המלצה פשוטה,
תסתובב כך שהגב יהיה מול הרמקולים ועדין תהיה בנקודת ההאזנה.
אם העוצמות מתהפכות, בעיה באוזן, דרושה בדיקה אצל רופא אף אוזן וגרון ובדרך כלל זה פקק שעווה שהוא יטפל בו.
אם זה עובר מאוזן לאוזן יכול להיות מנוזלים בין האוזן לפה בעית בריאות שצריך לטפל, ווירוס, או בעיה אחרת והצד שבאותו זמן היו בו נוזלים תישמע חלש יותר.
זה גם יכול להיות פסיכואקוסטי, מי יודע.
איסי, אבא של רופא פנימי וגריאטרית מומחה.
מזל שיש לך מיקרופון,
ותפסיק בבקשה להתקשר למודעות מכירה משולחן הקבלה במלון אלמא להעביר ת׳זמן
 

מה מה מה??? חחחחחחח
 
מזל שיש לך מיקרופון,
ותפסיק בבקשה להתקשר למודעות מכירה משולחן הקבלה במלון אלמא להעביר ת׳זמן
זה פוסטים שלי והם עוסקים בנושאים טכניים ועזרה לחברים ללא תמורה.
מבקש לשמור אותם נקיים ולא לערב נושאים שלא לעניין ורגשות לא רלוונטיות.
אתה בהחלט יכול לפתוח פוסט שלך בסגנון שאתה רוצה.
אם יש לך תובנות טכניות תורמות לחברים, אשמח אם תפרסם.
בברכה,
איסי
 
כי ברוב החדרים תמיד נשמע לי רמקול ( צד אחד ) חזק מהשני, גם בהקלטות שונות ומקורות שונים זה אותו הצד
יתכן שזו בעיית שמיעה שלי אם כי זה אינו תמיד באותו הצד, בחדרים שונים צדדים שונים.
בהחלט נשמע לי סביר.
אצלי יש הבדל של 1-2 דיבי בממוצע בין רמקול ימין לשמאל, והבדל זוית TOE-IN של 5 מעלות בינהם.
ישנה בדיקה פשוטה חינמית לא מדוייקת שאינה יכולה להצביע על התדרים הספציפים המחוזקים, אבל כן יכולה לספק כיוון כללי סביר.
1.אפליקציה חינם SPL METER
2.הסלולארי בסוויטספוט מקובע.
3. פעם בודקים עם אלבום מונו צד ימין מנגן, ופעם צד שמאל.
4. בודקים פיק בכל אחד מהמצבים ומקבלים סוג של כיוון כללי בנושא.
 

מיתנצל אם לא הסברתי את בברור
לדעתי כאשר אדם עוסק בנושא שהוא תחביב שלו חשוב שיעמיק וישפר הבנה ויגלה סקרנות.
זה אומר זה אומר קצת ידע באקוסטיקה, מה זה תדר, מה זה עוצמה, מה זה גל עומד, מה זה זמן דעיכה, מה זה אימפקט.
כיום עם בינה מלאכותי קל לקבל הסבר בכול רמה, לבקש פרוט, לבקש, פישוט, אבל זה דורש קצת אנרגיה ומאמץ.
מוכרי הציוד בהחלט לא מעודדים את זה כי הם רוצים למכור וזה מובן זו הפרנסה שלהם, ולכן ימליצו על החלפת ציוד.
מקווה שהסברתי את עצמי,
איסי
כל זה היה ברור מראש, אבל לא היה קשור למה שכתבתי ושאליו הגבת.
 
טוב. איסי, צריך את עזרתך. מה עושים עכשיו? חדר חדש, אקוסטיקה דרעק.
קונים מיקרופון מדידה? יש משהו מומלץ חוץ מ- UMIK1 שאני לא רואה שנמכר בארץ?
 
טוב. איסי, צריך את עזרתך. מה עושים עכשיו? חדר חדש, אקוסטיקה דרעק.
קונים מיקרופון מדידה? יש משהו מומלץ חוץ מ- UMIK1 שאני לא רואה שנמכר בארץ?

עושה עבודה נהדרת למה שאתה צריך.
תזמין מהאתר של החברה
 

טוב. איסי, צריך את עזרתך. מה עושים עכשיו? חדר חדש, אקוסטיקה דרעק.
קונים מיקרופון מדידה? יש משהו מומלץ חוץ מ- UMIK1 שאני לא רואה שנמכר בארץ?
מה תעשה עם תוצאות המדידה מעבר ללהתבאס? האם יש לך מכשיר room correction?
 
תעשה קייס סטדי - איזי יעזור וגם אני ככל שאוכל ואתפנה .
חושב שזה יהיה טוב לקהילה .
במקום לדבר על אנשים אולי נדבר קצת על אודיו.יהיה נחמד
 
תעשה קייס סטדי - איזי יעזור וגם אני ככל שאוכל ואתפנה .
חושב שזה יהיה טוב לקהילה .
במקום לדבר על אנשים אולי נדבר קצת על אודיו.יהיה נחמד
מתנוש אשמח לעזור, כתבתי לך בפרטי.
בברכה, איסי
 

תודה רבה. אקנה מיקרופון, אעשה מדידות ואשתף.
מה תעשה עם תוצאות המדידה מעבר ללהתבאס? האם יש לך מכשיר room correction?
אין RC, אעשה הכל פסיבי.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור