K kislevsk אוהב את התחום הודעות 97 מעורבות 0 נקודות 0 20/1/09 #1 אני אמור לקבל אותה בעוד שבוע האם יש לה NR , והאם יש מדריך כיול או מידע על איך לכייל את הטלויזיה הזאת, תודה מראש.
אני אמור לקבל אותה בעוד שבוע האם יש לה NR , והאם יש מדריך כיול או מידע על איך לכייל את הטלויזיה הזאת, תודה מראש.
K kislevsk אוהב את התחום הודעות 97 מעורבות 0 נקודות 0 20/1/09 #3 מנסיונך זו תוכנת כיול טובה ? והאם צריך לשנות משהו בטלויזיה כדיי שיתמוך ב NR או שזה מובנה כבר תודה מראש.
מנסיונך זו תוכנת כיול טובה ? והאם צריך לשנות משהו בטלויזיה כדיי שיתמוך ב NR או שזה מובנה כבר תודה מראש.
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 20/1/09 #4 לא מדובר בתוכנה אלא במטריצות המוצגות על המסך, בעזרתן מבצעים את הכיול. לגבי NR, תוכל לקבל מידע מפורט במדריך הבא: חיבור מחשב לטלויזיה
לא מדובר בתוכנה אלא במטריצות המוצגות על המסך, בעזרתן מבצעים את הכיול. לגבי NR, תוכל לקבל מידע מפורט במדריך הבא: חיבור מחשב לטלויזיה
K kislevsk אוהב את התחום הודעות 97 מעורבות 0 נקודות 0 20/1/09 #5 האם קיים כבל של 10 מטר DVI/HDMI ??? תודה