מס' שאלות על 508XD פיוניר

  • פותח הנושא פותח הנושא kislevsk
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

kislevsk

אוהב את התחום
הודעות
97
מעורבות
0
נקודות
0
אני אמור לקבל אותה בעוד שבוע האם יש לה NR , והאם יש מדריך כיול או מידע על איך לכייל את הטלויזיה הזאת, תודה מראש.
 

מנסיונך זו תוכנת כיול טובה ?

והאם צריך לשנות משהו בטלויזיה כדיי שיתמוך ב NR או שזה מובנה כבר תודה מראש.
 
לא מדובר בתוכנה אלא במטריצות המוצגות על המסך, בעזרתן מבצעים את הכיול.
לגבי NR, תוכל לקבל מידע מפורט במדריך הבא: חיבור מחשב לטלויזיה
 

האם קיים כבל של 10 מטר DVI/HDMI ???

תודה
 
בוודאי
מידע נוסף: HDMI
 
תודה

לילה טוב
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור