מסך LED... 46 אינץ, נראה לי יש איתו בעיה

  • פותח הנושא פותח הנושא barakp
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

barakp

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,

קניתי מסך LED 46 אינץ פול HD
120 הרץ של חברת SANSUI....

חיברתי הכל כמו שצריך, כבל HDMI אבל שאני רואה נגיד YES HD אז כשיש נגיד במסך תנועה מהירה של תמונות יש מריחה כזה...

זה תקלה במסך? או בגלל שהוא חדש זה ככה וזה יעבור?
 

זה לא יעבור וזאת לא תקלה.
זאת האיכות במסכי מדבקה כמו סנסוי.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור