B barakp חבר מתחיל הודעות 1 מעורבות 0 נקודות 0 16/10/11 #1 שלום, קניתי מסך LED 46 אינץ פול HD 120 הרץ של חברת SANSUI.... חיברתי הכל כמו שצריך, כבל HDMI אבל שאני רואה נגיד YES HD אז כשיש נגיד במסך תנועה מהירה של תמונות יש מריחה כזה... זה תקלה במסך? או בגלל שהוא חדש זה ככה וזה יעבור?
שלום, קניתי מסך LED 46 אינץ פול HD 120 הרץ של חברת SANSUI.... חיברתי הכל כמו שצריך, כבל HDMI אבל שאני רואה נגיד YES HD אז כשיש נגיד במסך תנועה מהירה של תמונות יש מריחה כזה... זה תקלה במסך? או בגלל שהוא חדש זה ככה וזה יעבור?
A ahersko אוהב את התחום הודעות 267 מעורבות 1 נקודות 18 17/10/11 #2 זה לא יעבור וזאת לא תקלה. זאת האיכות במסכי מדבקה כמו סנסוי.