אני ראיתי את הפלפיס 7606 אבל הבעיה שלה היא בלהציד שחור אמתי ונקדיות טובה....
לפי אתרי הבקרות השחור שלה נמדד עך .0.23
שזה שחור מאוד בהיר מה שמעיד על רמת נקדיות נמוכה אני גם ראיתי אותו בשקם אלקטריק וממש לא התרשמתי...
הנקדיות שלו היתה די גרוע החדות לא היתה מספקת ולא אהבתי תצבעים אני חושב שבסכום הזה אפשר להיביא טלוזיות שהרבה יותר טובות מהפליפיס הנל למשל סמסונג D6600 גודל 55 עולה 12.5 אלף שקל והננקדיות שלו מציוניות ורמת שחור ברמה טובה מאוד הצבעים חדים וסגוגנים הבהירות טובה וגם העיצוב די יפה לא כמו סמסונג D8000
אבל עדין מרשים עם תמעלה תתקציב ל15 אלף יש לך את סמסונג D8000 שהיא גם מסך מעולה ואחד הטובים כיום בעולפ
לבעל הפליפיס איזה תכנים תמשדר לטלוזיה?
הצפייה היא באור או בחשוכך כי זה יודע שמסכי LCD מתקשים לתת שחר משכנע בחושך ובאור השחור נהפך ליותר ככה הבעיה גם בטלוזיה שלי LG LX6500 שמציע שחחור משכנע באור אבל פחות בחחושך
איך הנקדיות של המסך?(לפי אתרי הבקרות הוא מאוד נמוך הנקדיות נמדדת על 1.1400כוויול שזה יוצר תמונה חלבית ולא קונסטרטית כול כך
זה אתר הבקרות
http://translate.google.co.il/trans...7606+review&hl=iw&biw=1920&bih=899&prmd=imvns
ציטוט:לאחר כיול מדדתי עומק השחור 0.13 cd/m2, שאינו שוה עם הסטנדרטים של היום.
LG actually got 0.08 cd/m2 black depth from the same panel (Philips 7606 uses a LG panel) so we are a bit disappointed to find that Philips is not able to match
LG LW6500 in this area.
לפי מה שרואים פה לאחר כוויול הוא הגיע ל0.13 שזה מאוד נמוך היום והיחס נקדיות הגיע ל1400 אחרי כוויול מה שכול מסך כמעת מלפני שנתים שלוש היה עושה
אבל עם תמרוצה מהמסך מי אני שיפסול אותו לטעמי הוא לא שווה תכסף הרב שרוצים עליו יש את D6600
סוני EX720
או את LG LW651