LCD מסך Led 3D לסלון תקציב 12K

  • פותח הנושא פותח הנושא kfirmr
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

kfirmr

חבר אתר
הודעות
5
מעורבות
0
נקודות
0
הי, אשמח לכל המלצה או טיפ לגבי מסך לד עם תלת מימד לסלון יחסית מואר, מרחק הצפיה הוא שלוש וחצי מטר ורוב השימוש יהיה מחשב מדיה סנטר עם סרטים ומשחקים. עדיפות לסמסונג או פיליפס, יש דגמים אכותיים שנכנסים בתקציב זה? בגלל הסלון המואר הבנתי שעדיף פיליפס עם המסך מט ולא מבריק כמו סמסונג.
תודה!
 

philips 7606h ב55 אינצ' מדהימה!
יש לי אותה בסלון יחסית מואר וכמעט ואין השתקפויות מה שאי אפשר להגיד על הסמסונג שבסלון הרבה פחות מואר ראיתי הרבה יותר השתקפויות.

מבחינת תמונה, אני אישית אהבתי מאד את הפיליפס, מאד מאד!

אבל זה חורג מהתקציב שלך.
לפי דעתי תוכל לנסות ולהשיג אותה בסביבות ה13000 אפילו שהמחיר הוא מעל 13500, תמיד אפשר לנסות ולהוריד אותם.
 
אני ראיתי את הפלפיס 7606 אבל הבעיה שלה היא בלהציד שחור אמתי ונקדיות טובה....
לפי אתרי הבקרות השחור שלה נמדד עך .0.23
שזה שחור מאוד בהיר מה שמעיד על רמת נקדיות נמוכה אני גם ראיתי אותו בשקם אלקטריק וממש לא התרשמתי...
הנקדיות שלו היתה די גרוע החדות לא היתה מספקת ולא אהבתי תצבעים אני חושב שבסכום הזה אפשר להיביא טלוזיות שהרבה יותר טובות מהפליפיס הנל למשל סמסונג D6600 גודל 55 עולה 12.5 אלף שקל והננקדיות שלו מציוניות ורמת שחור ברמה טובה מאוד הצבעים חדים וסגוגנים הבהירות טובה וגם העיצוב די יפה לא כמו סמסונג D8000
אבל עדין מרשים עם תמעלה תתקציב ל15 אלף יש לך את סמסונג D8000 שהיא גם מסך מעולה ואחד הטובים כיום בעולפ
לבעל הפליפיס איזה תכנים תמשדר לטלוזיה?
הצפייה היא באור או בחשוכך כי זה יודע שמסכי LCD מתקשים לתת שחר משכנע בחושך ובאור השחור נהפך ליותר ככה הבעיה גם בטלוזיה שלי LG LX6500 שמציע שחחור משכנע באור אבל פחות בחחושך
איך הנקדיות של המסך?(לפי אתרי הבקרות הוא מאוד נמוך הנקדיות נמדדת על 1.1400כוויול שזה יוצר תמונה חלבית ולא קונסטרטית כול כך
זה אתר הבקרות
http://translate.google.co.il/trans...7606+review&hl=iw&biw=1920&bih=899&prmd=imvns

ציטוט:לאחר כיול מדדתי עומק השחור 0.13 cd/m2, שאינו שוה עם הסטנדרטים של היום.
LG actually got 0.08 cd/m2 black depth from the same panel (Philips 7606 uses a LG panel) so we are a bit disappointed to find that Philips is not able to match LG LW6500 in this area.​


לפי מה שרואים פה לאחר כוויול הוא הגיע ל0.13 שזה מאוד נמוך היום והיחס נקדיות הגיע ל1400 אחרי כוויול מה שכול מסך כמעת מלפני שנתים שלוש היה עושה
אבל עם תמרוצה מהמסך מי אני שיפסול אותו לטעמי הוא לא שווה תכסף הרב שרוצים עליו יש את D6600
סוני EX720
או את LG LW651
 
נערך לאחרונה ב:
תודה, לגבי ה7606h התלת מימד שלה פסיבי לא? מה שמוריד את הרזולוציה בחצי... גם לגבי סידרת הD6000 של סמסונג קראתי שאיכות התלת מימד היא לא HD.

יש מסכים של פיליפס מומלצים גם אם קטנים יותר? (47 או 50 או 52?)

תודה!
 

אכן היא פעולת התלת מימיד פסיבי מה שאומר שכול עין מקבל חצי רוולציה ולא 1080P
בכול עין וזה החיסרון של פסיבי היתרונות הם קלות המשקפים הנחות והחיסכון בכסף התלת מימיד של סדרה D6600
היא אקטיבי אבל יש בעיה משקפים שזה גם מקבל חצי רוולציה
כלומר לשני ענין 1080P בסדרות הגבות 7000-8000-9500 אין תבעיה הזאות והם מקבלעם 1080P
לכול עין חוץ מזה האיכות בD6600 מעולה
מה המרחק צפייה שלך?
מה התכנים?
האם תיכול לבגדיל תתקציב?
חיבורים?
תנאי תאורה?
מה תמצפה מהטלוזיה?
כיום יצא הדגמים החדשים של פלפיס 8606 בגודל 52
9706 בגודל 46
9606 בגדל 50
אני חושב שהפלפיס 9606 תתאים לך אבל אני חושב שהיא תתמכור מעל ל 15 אלף שקל הדגם 9706 מתמכור ב18 אלף שקל כמו הדגם הקודם 9705 שתמכור באותו צורה שנה שעברה ואחרי שנה ירד כמעת בחצי מחיר ותמכור ב11 אלף שקל
 
נערך לאחרונה ב:
תודה, הנה פרטים נוספים:
מרחק צפייה 3.5 מטר
סלון מואר מאד
תכנים עיקריים הם סרטי HD ממדיה סנטר, קצת משחקים בתלת מימד, קצת גלישה ומעט מאד כבלים.
תקציב מקסימלי 14K
חיבורים HDMI כמובן - מספיק שלושה

תודה!
 
אכן למרחק צפייה מתאים 55
סלון מאור מתאים LED או LCD פלזמה לא בא בחשבון
אני מציע שתעלה תתקציב ב באלף
שקל ותקנה את סמסונג D8000
מדובר במסך מציון אחד הטובים בעולם החסרונות שלו זה אינפוט לאג גבוה
ועננות וזליגות אור בדגם הארופאי שאני ראיתי אין זליגות אור ועננות כמעת בכלל אפילו לא שמתי לב לעננות קטנה רק קצת זליגה בצד השמאלי אני פונה עליך בפרטי עם כמה טלוזיות שיכולת לענין אותך בתקציבים שונים...
 

תבדוק גם את הפנסוניק 55ST30 ראיתי את המסך תמונה מצויינת.
 
אני ראיתי את הפלפיס 7606 אבל הבעיה שלה היא בלהציד שחור אמתי ונקדיות טובה....
לפי אתרי הבקרות השחור שלה נמדד עך .0.23
שזה שחור מאוד בהיר מה שמעיד על רמת נקדיות נמוכה אני גם ראיתי אותו בשקם אלקטריק וממש לא התרשמתי...
הנקדיות שלו היתה די גרוע החדות לא היתה מספקת ולא אהבתי תצבעים אני חושב שבסכום הזה אפשר להיביא טלוזיות שהרבה יותר טובות מהפליפיס הנל למשל סמסונג D6600 גודל 55 עולה 12.5 אלף שקל והננקדיות שלו מציוניות ורמת שחור ברמה טובה מאוד הצבעים חדים וסגוגנים הבהירות טובה וגם העיצוב די יפה לא כמו סמסונג D8000
אבל עדין מרשים עם תמעלה תתקציב ל15 אלף יש לך את סמסונג D8000 שהיא גם מסך מעולה ואחד הטובים כיום בעולפ
לבעל הפליפיס איזה תכנים תמשדר לטלוזיה?
הצפייה היא באור או בחשוכך כי זה יודע שמסכי LCD מתקשים לתת שחר משכנע בחושך ובאור השחור נהפך ליותר ככה הבעיה גם בטלוזיה שלי LG LX6500 שמציע שחחור משכנע באור אבל פחות בחחושך
איך הנקדיות של המסך?(לפי אתרי הבקרות הוא מאוד נמוך הנקדיות נמדדת על 1.1400כוויול שזה יוצר תמונה חלבית ולא קונסטרטית כול כך
זה אתר הבקרות
http://translate.google.co.il/trans...7606+review&hl=iw&biw=1920&bih=899&prmd=imvns

ציטוט:לאחר כיול מדדתי עומק השחור 0.13 cd/m2, שאינו שוה עם הסטנדרטים של היום.
LG actually got 0.08 cd/m2 black depth from the same panel (Philips 7606 uses a LG panel) so we are a bit disappointed to find that Philips is not able to match LG LW6500 in this area.​




לפי מה שרואים פה לאחר כוויול הוא הגיע ל0.13 שזה מאוד נמוך היום והיחס נקדיות הגיע ל1400 אחרי כוויול מה שכול מסך כמעת מלפני שנתים שלוש היה עושה
אבל עם תמרוצה מהמסך מי אני שיפסול אותו לטעמי הוא לא שווה תכסף הרב שרוצים עליו יש את D6600
סוני EX720
או את LG LW651


אתה אומר שלפיפליפס 7606 יש רמת שחור לא טובה וניגודיות נמוכה אבל ממליץ על LG LW651 בעל פאנל זהה ונתונים זהים לחלוטין ?!

תעשה לעצמך ולחברי הפורום שמבקשים עזרה ואל תגיב.
 
מה שהוא אומר נכון שכן LG יודעים להוציא מהפנלים שלהם יותר מאשר פיליפס במיוחד עם מערכת הלוקאל דימינג.

קרא את הביקורת הזאת ותבין:

After calibration I measured black depth to 0.13 cd/m2, which is not on par with today’s standards. LG actually got 0.08 cd/m2 black depth from the same panel (Philips 7606 uses a LG panel) so we are a bit disappointed to find that Philips is not able to match LG LW6500 in this area.

http://www.flatpanelshd.com/review.php?subaction=showfull&id=1316001274

בכל מקרה, האינפוט לאג בפיליפס הוא נמוך יותר מאשר ב LG ולכן למשחקים תהיה עדיפה.

אם יש לך עוד תקציב, אז תוכל ללכת על הפיליפס 9606, בגודל 52" שמאוד מתאימה למשחקים, אבל לא מאמין שתשיג אותה בפחות מ 16.5K וגם לא בטוח אם הסכום הזה כולל בכלל משקפיים.
 

אלון היקר אני ישמשיך להגיב ולעזור כי אני אחד האנשים שהכי הרבה עוזרים פה בפרום...
תקרא קצת ביקרות ותבין שהLG טובה בכול פרמטר מפלפיס מרמת שחורים עד נקדיות היה ביקרות עליה בפרום הכחול הינה קח ביקרות
ציטוט:"קונטרסט ה-ANSI של המסך קשה מאוד למדידה. הסיבה היא הטכניקה של התאורה האחורית כך שבעצם בכל מקום במסך הקונטרסט שונה בהתאם גם לתוכן וגם לקרבה למקורות האור. המדידה שלנו העלתה כ-4600:1 יחס ניגודיות ANSI למסך. כמובן שיחס ניגודיות אבסלוטי כבר לא ניתן למדוד על מסכים מהסוג הזה מכיוון שכאשר המסך חשוך לחלוטין, כל התאורה האחורית כבוייה לחלוטין. "
לפי מה שתרואה אלון היקר יש ל נקדיות 1:4600 פי 3 מאשר פלפיס 7606 שיש לה 1.4000 אלף אז מי צודק עכשיו?
לפני שאתה פותח תפה ומאשים אותי תבדוק תעצמך...
קרא תבקורת ותבין איזה מסך מציון זהhttp://www.htshow.co.il/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=1483200
 
אלון היקר אני ישמשיך להגיב ולעזור כי אני אחד האנשים שהכי הרבה עוזרים פה בפרום...
תקרא קצת ביקרות ותבין שהLG טובה בכול פרמטר מפלפיס מרמת שחורים עד נקדיות היה ביקרות עליה בפרום הכחול הינה קח ביקרות
ציטוט:"קונטרסט ה-ANSI של המסך קשה מאוד למדידה. הסיבה היא הטכניקה של התאורה האחורית כך שבעצם בכל מקום במסך הקונטרסט שונה בהתאם גם לתוכן וגם לקרבה למקורות האור. המדידה שלנו העלתה כ-4600:1 יחס ניגודיות ANSI למסך. כמובן שיחס ניגודיות אבסלוטי כבר לא ניתן למדוד על מסכים מהסוג הזה מכיוון שכאשר המסך חשוך לחלוטין, כל התאורה האחורית כבוייה לחלוטין. "
לפי מה שתרואה אלון היקר יש ל נקדיות 1:4600 פי 3 מאשר פלפיס 7606 שיש לה 1.4000 אלף אז מי צודק עכשיו?
לפני שאתה פותח תפה ומאשים אותי תבדוק תעצמך...
קרא תבקורת ותבין איזה מסך מציון זהhttp://www.htshow.co.il/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=1483200

למה להתעצבן מתן כולם יודעים שאתה עוזר אשריך ונמדיך לקבל ממך ידע ומושג אז המשך יום טוב
 
מתן, אולי תפסיק לרשום שטיות ?
הפיליפס
http://www.digitalversus.com/tv-television/philips-42pfl7606h-p11502/test.html
ה
LG
http://www.digitalversus.com/tv-television/lg-47lw650s-p10766/test.html

כ
מו שאתה רואה הנתונים דיי זהים... ככה שעוד 100 ניגודיות או רמת שחור שהיא טיפה פחות טובה זה לא משהו שהעין תראה.

המלצה חמה לחברי הפורום :
לא להקשיב לילד הפתתי הזה, שלא יודע לרשום וכול הודעה שלו חוץ משטויות מורכבות מ 20 טעיות ושגיאות.
 

אלון אני לא יגיב למה שכתבתה על זה שאני פתתי כי זה כבר ירוד לגבלות ירדה לפרטים אישים...
אתה 1
לא עוזר פה בפרום אין לך ידע בגרוש ולעולם לא ראיתי אותך ממליץ למשהוא אז תחסוך מאיתנו תידע שלך המאוד דל...
לעומת זאות אני עזרתי כבר עשרות ומאות פעמים לאנשים גם על גבי הפרום וגם בפרטי וידוע שאני עוזר המון בפרום הזה בלי אנטגרל ואני הפרום היה מת הילד הפתטי הזה יודע מבין פי מאה ממך בואדיו ועוזר המון אז תגבות המגעילות שלך תשמור לעצמך אלון...
קיוצר תמביא לי ביקרות שרואים שהשחור טיפה יותר טוב אתה לא ראיתה טטלוזיות אחד לי השניה תלא מכיר טטלוזיות...
אז תפסיק להגיד שהפלפיס 7606 ברמה של LG LW651 כי זה לא נכון לך תראה טטלוזיות אחד ליד השני ותליט נתוניםן טכנים לא אומרים לי כלום .
אלון היקר תחשוב שנתונים טכנים אומרים משהוא?
זה כולה נתונים אני מציע לך שתלך לשקם אלקטריק תראה את פלפיס 7606 ותראה עד כמה הנקדיות שלה נמוכה אתה הבאתה לי ביקרות שבא השחור בפלפיס 7606 קרוב לשחור של 651 אבל אני לא סומך על האתר הזה אני סומך על שתי אתרי ביקרות על האתר הזה שהוא מנהול על ידי לאור קורן ועל ידי הפרום הכחול שמנהול על ידי עופר לאור שמדד שהנקדיות 1"4600
זה קצת מוזר שכול אתר ביקרות אחר מודד תנקדיות בצורה אחרת... ובאחד היא גבוה יותר ובשני היא נמוחכה היתרון של LG LW651 היא בזכות הלוקל דממנייג שנותן לו לכבות תתאורה האחורית מתי שיש אוביקט שחר וככה הוא מגיע לשחורים עמוקים יותר ולנקדיות טובה יותר הוא יש לו שליה על התאורה האחורית המסגרתית לעומת פלפיס שאין לה וזה כבר יתרון מחושי על הפליפיס ובגלל זה השחורים יותר טובים זה לא רק אני אומר אלון אלה גם אנטגרל תקרא קצת ביקרות ותבין מה עושה השליטה על התאורה וכמה היא משפיע על האיכות הכוללת..
ודארך אגב אני כותב עם שגאיות כי אני דיסלקט בגלל זה אני לא מתכוון לכתוב בשגאיות אז אנא תשמור תערות שלך לעצמך שהיה שבוע טוב ומבורך
 
נערך לאחרונה ב:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור