Y yovav חבר מתחיל הודעות 3 מעורבות 0 נקודות 1 21/1/08 #1 האם מישהו שמע על החברה הזו בהקשר למסכי LCD? אני מכיר את החברה אך לא ידעתי שהיא מיצרת LCD. הייתי מעוניין לקבל חוות דעת על דגם ספציפי : 37M61NF21 FULL HD האם זה דגם חדש ומדוע אני לא מוצא עליו מידע ברשת? כדאי לרכישה?
האם מישהו שמע על החברה הזו בהקשר למסכי LCD? אני מכיר את החברה אך לא ידעתי שהיא מיצרת LCD. הייתי מעוניין לקבל חוות דעת על דגם ספציפי : 37M61NF21 FULL HD האם זה דגם חדש ומדוע אני לא מוצא עליו מידע ברשת? כדאי לרכישה?
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 21/1/08 #2 זו חברה ידועה, נקראת בארה"ב RCA לא מכיר את הדגם הספציפי
Y yovav חבר מתחיל הודעות 3 מעורבות 0 נקודות 1 21/1/08 #3 היום נאמר לי בחנות שזה דגם חדש...האם יכול להיות כדבר? מכיון שלא ראיתי את הדגם בזאפ ולא בחיפוש בגוגל.. מה דעתך ליאור? האם מדובר בחברת מסכי LCD טובים או שכדאי לעבור למסכים הידועים יותר במחוזותינו, קרי היטאצי/שארפ/סמסונג?
היום נאמר לי בחנות שזה דגם חדש...האם יכול להיות כדבר? מכיון שלא ראיתי את הדגם בזאפ ולא בחיפוש בגוגל.. מה דעתך ליאור? האם מדובר בחברת מסכי LCD טובים או שכדאי לעבור למסכים הידועים יותר במחוזותינו, קרי היטאצי/שארפ/סמסונג?
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 21/1/08 #4 מבחינת מותג, החברה הזו בהחלט רצינית (לא מדובר בחברת "מדבקה"). יכול להיות שמדובר בדגם חדש, אתה יכול לברר אצל היבואן SG
מבחינת מותג, החברה הזו בהחלט רצינית (לא מדובר בחברת "מדבקה"). יכול להיות שמדובר בדגם חדש, אתה יכול לברר אצל היבואן SG