מסך LCD THOMSON

  • פותח הנושא פותח הנושא yovav
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

yovav

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
1
האם מישהו שמע על החברה הזו בהקשר למסכי LCD?
אני מכיר את החברה אך לא ידעתי שהיא מיצרת LCD.

הייתי מעוניין לקבל חוות דעת על דגם ספציפי :
37M61NF21 FULL HD

האם זה דגם חדש ומדוע אני לא מוצא עליו מידע ברשת?
כדאי לרכישה?
 

זו חברה ידועה, נקראת בארה"ב RCA
לא מכיר את הדגם הספציפי
 
היום נאמר לי בחנות שזה דגם חדש...האם יכול להיות כדבר?
מכיון שלא ראיתי את הדגם בזאפ ולא בחיפוש בגוגל..

מה דעתך ליאור? האם מדובר בחברת מסכי LCD טובים או שכדאי לעבור
למסכים הידועים יותר במחוזותינו, קרי היטאצי/שארפ/סמסונג?
 
מבחינת מותג, החברה הזו בהחלט רצינית (לא מדובר בחברת "מדבקה").
יכול להיות שמדובר בדגם חדש, אתה יכול לברר אצל היבואן SG
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור