מסך 37 בסביבות ה-6-7K גג

  • פותח הנושא פותח הנושא Reckoner
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Reckoner

חבר אתר
הודעות
28
מעורבות
0
נקודות
0
אני רוצה לרכוש מסך 37,המסך יחובר למחשב ודרכו אני יראה בעיקר סרטים וסדרות hd ו-dvd,איזה מסכים טובים יש עד 7 k שתומכים גם ב-nr ?
 

אני רוצה לרכוש מסך 37,המסך יחובר למחשב ודרכו אני יראה בעיקר סרטים וסדרות hd ו-dvd,איזה מסכים טובים יש עד 7 k שתומכים גם ב-nr ?

מרחק צפיה?
 
המרחק הזה קטן מידי לפלזמה 42" שתהיה יותר טובה מכל LCD 37 שתמצא בתקציב שלך.
קשה לי לתת תשובה אולי אחרים יוכלו אבל העצה שלי היא ללכת על 32" טובה ב 5000 ש"ח.
או להמתין שיהיה יותר תקציב ולקנות משהו טוב. אני לא אוהב להתפשר.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור